2013-05-23

Two Tags

Mijn tape voorraad opgediept en er 2 labels mee gemaakt.

Digged up my tape collection and made two tags with it.

Links een stukje boektekst geplakt en daar gesso over geborsteld.
De gestempelde bloem ingekleurd met potloden.

On the left I added a piece of gesso-ed book text. Stamped the flower and colored it with pencils.

Nog een wens gestempeld en toen was ik klaar. Of toch niet?

Stamped a birthday wish and done. Or not?

Neen,  nog eentje gemaakt met andere kleuren.

Not really, I made another one with different colors.

Rijtjes tape kleven...leuk om te doen :)

Sticking tape...fun to do :)

Deze letters gemaakt met de lettertang en doorzichtige tape.

Used a label maker and transparent tape for the birthday wish.

Stamps
PaperArtsy: JOFY 12
Catslife Press 1079B

Label Maker: Artemio

34 comments:

  1. Alles weer heel mooi tot een geheel samengebracht. Mooie bloemen en hele vrolijke kleuren.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  2. Leuke vrolijke tags en wat een super gebruik van washi!
    Wanda

    ReplyDelete
  3. Wauw, supermooie tags! Wat een mooie kleurtjes weer!! Dat is toch jouw kenmerk!
    Ze zijn beiden héél mooi en hieruit is het roodje dan weer mijn favorietje.

    ReplyDelete
  4. Beide. Erg vrolijk en super leuk! Die stempel is echt keigaaf!

    ReplyDelete
  5. Now these I really, really like!!! SUPER!
    Suzanne.

    ReplyDelete
  6. Leuke vrolijke tags. Mooie kleuren tape. De stempel is ook geweldig!!

    ReplyDelete
  7. Volgens mij ben jij nooit klaar na één kaartje ;) Je 'moet' er ook altijd nog één of meer maken in een ander kleurtje! Gaaf zijn deze ook weer. Het is echt super leuk om met tapejes te werken. En dat doorzichtige lettertangtape vind ik ook helemaal top.
    Fijne dag, Ellen

    ReplyDelete
  8. Leuk Anneke!
    Gezellige kleurtjes, leuke tapejes en dat doorzichtige letter tape....super.

    ReplyDelete
  9. Leuke tags. Moet toch ook maar eens mijn voorraad tape gaan gebruiken. Ziet er zo leuk uit als jij er mee werkt.
    groetjes Monique

    ReplyDelete
  10. Wat een gaaf effect! Mooie tags!

    ReplyDelete
  11. Super leuk tags in mooi frisse kleurtjes, prachtige washi tapes!!

    ReplyDelete
  12. Mooie tags zeg, en wat een geweldige toepassing weer van de tape, je inspireert me weer heel erg hiermee, dankjewel!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  13. super tags,helemaal jou kleuren!

    ReplyDelete
  14. Twee geweldig mooie labels; toffe kleurenkeuze en een toffe stempel ; knap werk Anneke (zoals altijd:))

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke tags. Weer een leuke manier om tape te gebruiken.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  16. Oooooh gaaf zijn ze zeg !!!! Leuk idee !! De tweede vind ik het allermooist omdat daar de kleurencombi mij erg aanspreekt.
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  17. Supermooi Anneke, wat heb je de washi tape leuk gebruikt!

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke combinaties Anneke...prachtig die washi tapes in combi met de Jofy stempels...en weer in jouw mooie frisse kleurstellingen!

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  19. Wat een mooie tags. De rode, die vind ik het mooiste, maar de andere mag er ook zeker zijn.

    ReplyDelete
  20. wat een leuke labels heb je gemaakt. Supergave combi van tape en stempel. Dat transparante labeltape is hier ook een nieuwe favoriet, al merkte ik dat het nogal makkelijk loslaat. Pech? Of is dat bij jou ook?

    ReplyDelete
  21. Prachtige labels, hele mooie combinatie van stempels, kleuren en tapejes.

    ReplyDelete
  22. Mooi.
    Het lijkt zo simpel, maar het is zo helemaal af!!!!!
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  23. Beide Tags sind großes Kino! Wundervoll wie Du die Papiere, Taps und Stempel kombiniert hast.
    Sehr inspirierend.
    LG Anja

    ReplyDelete
  24. Met die regen zijn zulke vrolijke labels welkom ! Ben verliefd op de rode......

    ReplyDelete
  25. Prachtige labels, heel leuk met zo'n verzameling tape! Ook mooi ingekleurd en het beetje boekpapier past er perfect bij. Jij vindt dan ook nog eens het juiste lint. Helemaal AF!

    ReplyDelete
  26. Brilliant use of the tapes,I so want some:), the first reminds me of my Mom and her love for gingham and strawberry picking making jam, it brought back some lovely memories, anywho, I love how you gessoed over the text them stamped the lovely stamp,having the tape down one side in a uneven row just brilliant, the second card is just as gorgeous but in different colors,your work just gets me happy thanks for sharing..

    ReplyDelete
  27. Schitterende fleurige tags , heel praktisch toch die tape, en je Jofy bloemen zijn super!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  28. Oh Anneke wat zijn deze twee Tags mooi geworden ! Ik ken niemand die het tape zo uitbundig kan gebruiken dan jij.. helemaal vrolijk .. helemaal Anneke.. Prachtig hoe je de tekst links hebt verwerkt en dan in combinatie met de stempels... SUPER !!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  29. Great tags in wonderful colours with gorgeous details. I like them all.

    ReplyDelete
  30. WOW!!!
    Einfach großes Kino :-)

    Sophie xx

    ReplyDelete
  31. Wat een inspiratie!! Heel erg gaaf zeg! Prachtige kleuren ook!!!

    ReplyDelete
  32. Erg leuke labels! Een kleurencombi die ik niet zo snel zou maken, maar die ik hier wel erg mooi vind. Leuk met de washitape, mooi gebruikt hier.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!