2012-12-10

Holiday Banner

Ik ben al een tijdje foto's aan het nemen met kerstthema. Tijd om er een paar te laten zien vandaag :) 

Thought I would share with you some of the holiday pics I've been taking over the past couple of weeks.












Net zoals vorig jaar wil ik weer een kerstboekje met foto's maken.

It's my intention to make a Christmas photo album, just like I did last year.

In afwachting daarvan heb ik de foto's gebruikt voor het maken van een kerst banner voor mijn blog.

In the meantime I used the photos to design a holiday banner for my blog.

29 comments:

  1. Wow, dat belooft weer een mooi boekje te worden als ik deze foto's zie!
    Jouw favoriete kleurencombinatie komt er vaak in terug.
    Dit zouden stuk voor stuk mooie kerstkaarten zijn, ik zie ze zo in de winkels liggen!
    Toffe kerstlook voor je blog! Ik moet er nog aan beginnen.

    ReplyDelete
  2. Leuk! Verrassend! Verfrissend! Mooi dat Rood als rode draad voor je foto's.
    Zal vast een tof boekje worden.
    Groetjes Mary

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie serie foto's! Dat belooft wat voor het boekje! Maar zouden ook goed voor kerstkaarten zijn? Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto'S zeg.
    En je aangepaste blog is leuk, zo in deze tijd.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  5. Wow, Anneke wat mooi! Ik sluit me aan bij de reactie van Godelieve.

    ReplyDelete
  6. Ze zijn allemaal mooi, maar het busje is de max. Dat zal een prachtig boekje worden...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  7. Prachtige foto's Anneke,
    dat wordt een mooie boekje!

    ReplyDelete
  8. Anneke....wat MOOI!
    Zou willen dat ik dat zo kon!
    En inderdaad, wat zouden dit gave kerstkaarten zijn!!!

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige foto's Anneke, ben benieuwd naar je boekje!!

    ReplyDelete
  10. het is hier al vaker genoemd maar toen ik de foto's zag dacht ik: mooie reeks voor kerstkaarten. goed gedaan. X

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie foto's maak jij toch! Hoe doe je dat? Ze zijn altijd zo mooi van kleur. Ze zijn allemaal bijzonder, maar de foto met het Volkswagenbusje vind ik de mooiste.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  12. zo'n VW met boom moets er natuurlijk bij zitten. Fantastische serie foto's Anneke. Ik kijk al uit naar het fotoboek dat je gaat maken. Je kerstlook is ook supermooi, misschien moet ik dit jaar ook maar weer eens iets aan een kerstbanner doen :)

    ReplyDelete
  13. Wat zijn ze leuk! Vooral die met het VW busje!

    ReplyDelete
  14. Gave stilleventjes Anneke...je fotografie is ook al bijzonder!

    hartelijke groet, Alie :-)

    ReplyDelete
  15. Wat een prachtige foto;s maak je toch, mjin favoriet is denk ik toch wel dat busje :o) Mooie nieuwe banner.

    ReplyDelete
  16. They are so beautiful!! Your photos and crafting are equally wonderful! (I LOVE the sugary pears!)

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke impressie Anneke! Ik kom al helemaal in de Kerst stemming door je foto's..

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  18. Heel mooi die foto's, echt jouw kleurtjes;!
    Ben benieuwd naar je boekje, veel maakplezier!

    ReplyDelete
  19. Mooie sfeervolle foto's heb je gemaakt , ik ben nieuwsgierig hoe je volledige creatie der gaat uitzien!!! Mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  20. Prachtig die banner én de foto's! Wat een talent heb jij toch! Mooi mooi!

    ReplyDelete
  21. hele leuke foto's en een mooie banner. Mijn favoriete foto is toch wel die met het busje en de kerstboom erop gebonden.

    ReplyDelete
  22. De eerste is zo gaaf, haha, leuk hoor, jou foto's zijn altijd zeer sfeervol, dus zal dit boekje ook wel weer een super geheel worden.

    ReplyDelete
  23. Wat een mooie banner is dat geworden. Kan ook niet anders met zulke mooie foto's van die geweldige creaties.

    ReplyDelete
  24. Vorig jaar was dat al zo'n prachtig boekje, dat gaat dit jaar met deze mooie foto's opnieuw lukken! Goed begin hoor. Straks heb je een hele serie van je eigen kerstboeken in de kast staan, wel heel leuk!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  25. dit is echt een lust voor het oog, wat heb je weer mooie, originele, sfeervolle, kleurrijke foto's gemaakt, echt weer de moeite waard voor zo'n mooi boekje!

    ReplyDelete
  26. wat geweldig mooi die kerst banner!!
    Super!
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  27. En ik kreeg ook nog zo'n ontzettend leuke kaart met het oude autobusje en kerstboompje op het dak. Erg leuk, hartstikke bedankt Anneke!
    FIJNE KERST!!!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  28. Heeeeeeeeeeeeee, deze posting had ik dus helemaal gemist??!! zeker kerststress of zo..t beantwoordt gelijk mn vraag over de photoshop..! Leuk, leuk, superleuk!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!