2011-08-28

Art Journey Challenge #12

Deze muur/raamhanger gemaakt voor de Art Journey Challenge #12  Alles maar geen kaart.

Made this wall hanging/ornament for the Art Journey Challenge #12 Anything but a Card

Het idee om een armbandje te gebruiken als hangertje zag ik bij Voor Mij-Voor Jouw

Saw the idea of using a bracelet as an ornament on the Voor Mij-Voor Jouw blog. 

Mijn werkwijze: 
Een afgedankt armbandje op een craft sheet leggen, er rijkelijk gel medium insmeren, 24 uur laten drogen, voorzichtig het geheel van het craft sheet halen en bestempelen met StazOn inkt.

DIY-my take:
Put a bracelet on a non sticky craft sheet, add lots of gel medium inside, put it aside for 24 hours, peel it off the craft sheet and stamp on it with StazOn ink.

Bovenaan voorzichtig een gaatje maken en er een haakje doorhalen. Versieren met een rijtje kralen. Klaar!

Make a small hole on top and attach a tiny hook. Decorate with some beads. Done!

Stamp: Art Journey 'Butterfly Wishes'
Gel Medium Mat 'Amsterdam'

18 comments:

  1. Ongelooflijk mooi! Kan zelfs een regenachtige zomerdag opvrolijken, zoals de tweede foto toont :)
    Wat een super idee met die armband, bedankt voor de link!

    ReplyDelete
  2. dit zag ik ook bij die dames :) wat heb jij er een mooie hanger van gemaakt!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee! Prachtig uitgevoerd!

    ReplyDelete
  4. WOW WOW WOW Anneke adorable, so beautiful

    ReplyDelete
  5. so sweet and such a fab idea. Thanks for joining in with AJ challenge #12

    ReplyDelete
  6. Heel mooi uitgevoerd.

    ReplyDelete
  7. What a lovely ornament! Super idea on the craft sheet with gel med. too:) Happy Sunday to you!

    ReplyDelete
  8. Oh, Anneke, dit is mooi. Het lijkt wel of de de zijkanten hebt gestikt? Gel medium ken ik niet, ik ga even google raadplegen (-:
    Groetjes en een fijne zondag,
    Judith

    ReplyDelete
  9. Een erg leuk idee Anneke!
    Erg leuk zo in die armband...
    Fijne zondag!

    ReplyDelete
  10. Schitterend, Anneke! Wat een fantastisch idee! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 12.

    ReplyDelete
  11. Ik snap nier helemaal hoe je het deed, maar dat kijk ik later nog eens goed na. in elk geval ergggggggggggggg leuk meid, ook als kadohanger geëigent vind ik.

    ReplyDelete
  12. What a cool idea Anneke, I was thinking it was some kind of recycled cap , never would have thought of this, just fantastic. xox Corrine

    ReplyDelete
  13. Wat een ontzettend leuk gedaan. Mijn dochter was er ook helemaal stil van. Super hoor!!
    Groetjes, Regina

    ReplyDelete
  14. ik vind hem helemaal leuk!!!
    jij hebt er weer een heel andere draai aan gegeven door te stempelen (ik heb helaas niet zulke mooie stempels...)

    bij Bertje kon je zien dat ik tussen de laagjes gelmedium het witte tussenvelletje van een servetje heb "meegeplakt" voor de stevigheid, maar zonder gaat het dus ook ;-)

    groetjes,
    Evelyn (ik duim voor je dat je wint! ik vind dat je het verdient....)

    ReplyDelete
  15. Die is prachtig Anneke! Heel leuk idee.

    ReplyDelete
  16. what a great idea, thank you for sharing that. I have an old earring that I could use, lost the other one unfortunately

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!