2011-01-20

Let it Loose-Art Journal-Page 3

Voor de derde pagina van mijn Art Journal bij Marit's online workshop moesten we een collage maken met gel medium.

For the third page of my Art Journal (Marit's online workshop), we had to work with gel medium.

Begonnen met een grote tekststempel (Darkroom Door French Script) enkele keren af te drukken en het woord 'friends' te stempelen met een alfabet stempelset (Inkadinkado).

I started stamping with a large text stamp (Darkroom Door French Script) several times and I stamped the word "friends" with an alphabet stamp set (Inkadinkado)

Tissue papier gekleurd met verdunde ecoline en verdunde Distress Inkt uit navulflesjes. Deze in stukken op de onderlaag gelegd in een laag gel medium.

I colored some tissue paper with ecoline and Distress Ink out of a refill bottle. Glued torn pieces of the tissue paper to the background with gel medium.

Gekleurd gaas in repen gesneden
I cut pieces out of this kind of gauze


en op het tissue papier geplakt. Er zijn ook fibres in verwerkt en stukjes van een groene plastic placemat.

and glued it on the tissue paper background. I've also put fibres an pieces of a green placemat into the gel medium.

The daisies are a freebie from Close-up (via flickr ).

Bedankt/thanks Godelieve!

15 comments:

  1. oh wat mooi,dit soort werk zie ik zo graag van jou!!super mooi,mooie kleuren en wat een gave achtergrond!!helemaal geweldig!!Je hebt er weer iets heel byzonders van gemaakt!!!

    ReplyDelete
  2. SCHITTEREND!!!!!!!!
    Wat een geweldig mooie combinatie.

    ReplyDelete
  3. het is zo mooi, ik had het natuurlijk al bewonderd bij de albums, maar je blijft kijken. Nind je ook neit dat dit ook leuk op een kaart zou staan, deze techniek? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mooi anneke!!

    ReplyDelete
  4. Het is gewoon niet te geloven dat iemand dit kan maken! Super!

    ReplyDelete
  5. Heel mooi die structuur in deze pagina. Ik had de neiging om aan het scherm van mijn PC-tje te voelen bij jouw werkje. Schit-te-rend!!

    ReplyDelete
  6. This page is wonderful...from the colors to the design....just perfect!!

    ReplyDelete
  7. Ik vind jouw pagina echt super geworden!

    ReplyDelete
  8. jij bent knap op schema, weer een mooie bladzijde in je journal, inderdaad een waar je even aan zou willen voelen :)

    ReplyDelete
  9. Anneke je bent gewoon een kei in fiddelen....
    Echt prachtig!

    ReplyDelete
  10. Schitterend, heb iedere foto met mijn neus tegen het scherm bekeken. En ook de tekst vind ik super.

    ReplyDelete
  11. Buitengewoon mooi Anneke! Wat een kunstwerk!
    Het lijkt wel alsof het jou geen moeite kost om allerlei dingen tot een mooi geheel te combineren.

    ReplyDelete
  12. Wat een PRAAAAACHTIGE pagina in jouw Let it Loose album! Wat een mooie opbouw en gebruik van kleur en materialen, heel mooi, helemaal goed!!!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  13. Prachtig! Mooie kleuren en technieken!
    groetjes Boukje.

    ReplyDelete
  14. Anneke je hebt het echt in je vingers. Ik vind het zo knap gemaakt en geniet altijd van jou werk.

    ReplyDelete
  15. Prachtige combinatie wat kleur en materialen betreft, schitterende pagina!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!