2024-10-12

Cased In Accordion Book

 

Each month Ali Manning posts a new bookbinding project in the Handmade Book Club. Last month it was a 'Cased In Accordion Book'. 
For my book I used homemade book cloth on the cover. I made the book cloth from fuchsia linen fabric.

Elke maand post Ali Manning een nieuw boekbindproject in de Handmade Book Club. Vorige maand was het een 'Cased In Accordion Book'.
Ik decoreerde de kaft van mijn boekje met zelfgemaakt boekbindlinnen. Ik gebruikte hiervoor fuchsia linnen.

I filled the accordion book with my collection of Gaëlle Boissonnaerd postcards. I used one of the postcards as an inlay on the front cover as well.

Ik vulde het harmoncia boekje met mijn collectie postkaarten van Gaëlle Boissonnaerd. Ik maakte een uitsparing in de kaft waar ik een postkaart in legde/kleefde.

The inside of the cover was decorated with green book cloth.

De binnenkant van de kaft bekleedde ik met groen boekbindlinnen.

I bought the postcards years ago, during several trips to France.

Ik kocht de postkaarten jaren geleden, tijdens verschillende reizen in Frankrijk.

I was just waiting for the right project to display my collection :)

Al die tijd gewacht op het juiste project voor de postkaarten :)





1 comment:

  1. Wow wat is dit weer een geweldig project. Zo mooi gemaakt en die kaarten zijn er uitermate geschikt voor of andersom, het boekje is uitermate geschikt om deze mooie kaarten in te presenteren en bewaren.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!