2011-01-26

Acts of Kindness #2

Helmi toont de mooiste zekfmaakideeën op haar blog. Onlangs gaf ze een paar 'Helmi dingetjes' weg, zomaar. Ik ontving een smaakvol pakketje.

Helmi shows the most beautiful DIY ideas on her blog. Recently she organized a give-away, I received this awesome parcel.

Ik kreeg een paar van haar zeefdrukken op gerecycleerd behangpapier.

She offered me some of her screen prints on recycled wallpaper.

Even knippen en wat vouwen en er verschijnt een heel mooi doosje! Op haar blog doet Helmi uitgebreid verslag over deze fun-doosjes hier.

After some cutting and folding, these nice boxes appear.  More details on these fun-boxes on Helmi's blog here.

Ook in het pakketje: deze lederen vogel met nieuwjaarswens.

A little bird in leather with wishes for the New Year accompanied the goodies.

Cynnie stuurde me dit hele mooie 'chocolade' label. Gemaakt met afbeeldingen van een verpakking van Belgische chocolade ;)

Cynnie sent me this beautiful 'chocolate' tag, partially made out of wrappers from her Christmas Belgian chocolate.

Het label was vergezeld van een GROOT pak goodies, waaronder deze servetten in de meest mooie kleuren en dessins.

The tag was accompanied with a BUNCH of goodies, here you see some of the beautiful napkins Cynnie sent me.

Dankjewel voor deze leuke post!

Thanks for spoiling me like this!

7 comments:

  1. What cute little boxes...they look great! ooooo you received TWO acts of kindness today...:)
    Always nice to know when the mail service does it´s job correctly:) Have fun with the napkins..I know you will create something outrageous for us.....enjoy!

    ReplyDelete
  2. meid wat een bofferd, mooie dingen kreeg je, die servetten, daar ben ik nu voor aan het kijken, omdat het zo goed ging bij het knutselen, dus heerlijk!!! lekker aan de slag Anneke.

    ReplyDelete
  3. Leuke post heb je ontvangen en daar ga jij ongetwijfeld ook weer mooie dingen mee maken. Pagina 3 bis is zooooo mooi! Die structuur in je pagina en dan die kleuren, mmmmm. En dan die kaartjes die je gemaakt hebt met de foto's van je pagina's...geniaal!

    ReplyDelete
  4. super leuke en mooie post!!wat is het toch leuk om dezelfde passie te delen en elkaar zo nu en dan te kunnen verwennen he!
    Fijne avond!!

    ReplyDelete
  5. Veel plezier met je leuke post, Anneke! Altijd leuk om zoiets in je brievenbus te vinden!

    ReplyDelete
  6. Graag gedaan, Anneke. Het is zo leuk om mijn werk op een ander blog tegen te komen.
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  7. Fijn is het, als je zo leuk wordt verwend! Plezierige knutseluurtjes, Anneke!
    groetjes, Judith

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!