2023-03-29

Easter #2

 

Easter is around the corner so I made a few Easter themed cards.
On this card I used the same Easter bunny stamp as I used in this post. I've chosen to work with non traditional colors here. 
I colored the image with watercolor paint. The white ribbon was colored with Distress Ink.

Met Pasen in het vooruitzicht een aantal kaarten in dat thema gemaakt. 
Op deze kaart gebruikte ik dezelfde Paashaas stempel als in deze post. Ik koos ervoor om met niet traditionele kleuren te werken deze keer. 
Alles ingekleurd met aquarelverf en wit lint gekleurd met Distress Inkt.

Stamps Different Colors
SU-00915 Haasje
S-00159 Veel Liefs

1 comment:

  1. Ik kijk echt veel te weinig op jouw blog! Er is zoveel moois te zien. Deze paaskaart is ook weer geweldig. Wat een kleuren. Wow!!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!