2023-02-02

Pompon Sheep #3

 

Tackling unfinished projects, another intention of me for 2023.
Last year I made a set of cards and a canvas with sheep made of pompons.
While working on it I made up my mind to create another canvas with a green sheep but it took me until now to finish this canvas.

Half afgewerkte projecten afwerken, nog een voornemen van me voor 2023.
Vorig jaar maakte ik een set kaarten en een canvas met schapen gemaakt van pompons erop.
Toen nam ik me voor om ook nog een canvas te maken met een groen schaap maar pas nu vond ik de tijd om dit af te werken. 

I started by covering the canvas (20 x 20 cm) with tissue paper on which I made gel prints. Next I added text. The text was stamped on tissue paper as well.

Eerst het canvas (20 x 20 cm) vol gekleefd met tissue papier waar ik gel prints op maakte. Daarna text opgeplakt die ik ook eerst stempelde op tissue papier.

The legs of the sheep were painted straight onto the canvas. The head and ears were cut out of mixed media paper and were colored black before adhering to the canvas with 3D tape.

De poten van het schaap rechtstreeks op het canvas geschilderd. De kop en oren uit mixed media papier geknipt, zwart geverfd en met 3D tape op het canvas geplakt.

For the body I used 3 different sizes of pompons and I filled up the gaps in between the pompons with green thread.

Voor het lijfje drie verschillende maten pompons opgeplakt en de ruimte tussen de pompons opgevuld met groen garen.

The one I made last year.

Deze maakte ik vorig jaar.

Stamp
Dina Wakley Media: For the Love of Circles

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!