2022-08-08

Floral Boho Page

 

I'm currently taking part in the "Flowers Magic Challenge" by Francisca Nunes.
We started by making a junk journal and now we are filling it with all kinds of flower projects. For this page I was inspired by a lesson from Camila Garcia

"Flowers Magic is a free challenge for mixed media artists and art journal lovers, who love and are inspired by the magic world of flowers."

Ik doe mee met de "Flowers Magic Challenge" van Francisca Nunes. We zijn begonnen met het maken van een  junk journal en nu vullen we dat boekje met allerlei projecten met bloemen. Voor deze pagina werd ik geïnspireerd door Camila Garcia.

To create some kind of boho style I mixed colors, textures and patterns. Did some mark making with  several colors of watercolor paint on a collaged background.

Om een soort van boho stijl te creëren combineerde ik kleuren, patronen en texturen. Over een collage achtergrond strepen gezet met verschillende kleuren aquarelverf.

For the flowers I was inspired by an Instagram reel by Anastasia Sälinger.

 Voor de bloemen liet ik me inspireren door een Instagram reel van Anastasia Sälinger.

On the collaged background I used pink flowers from a napkin by Marimekko.

Voor de collage achtergrond gebruikte ik onder andere bloemen afkomstig van een papieren servet van Marimekko.

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!