2022-08-09

Acrylic Paint & Oil Pastels #1

 

I'm currently taking part in the "Flowers Magic Challenge" by Francisca Nunes.
We started by making a junk journal and now we are filling it with all kinds of flower projects. 

"Flowers Magic is a free challenge for mixed media artists and art journal lovers, who love and are inspired by the magic world of flowers."

Ik doe mee met de "Flowers Magic Challenge" van Francisca Nunes. We zijn begonnen met het maken van een  junk journal en nu vullen we dat boekje met allerlei projecten met bloemen. 

For the left page I was inspired by a lesson from Joana Dornellas. I worked on top of a gel print.

Voor deze pagina werd ik geïnspireerd door een les van Joana Dornellas. De pagina waar ik op werkte is een gel print.

For the right page I was inspired by a pattern on a blouse. 

Voor de rechter pagina liet ik me inspireren door een patroon op een bloes.

I stamped squares with acrylic paint and drew flowers on top using acrylic paint and oil pastels. 

Hokjes gestempeld met acrylverf en daar bloemen op getekend met een combinatie van acrylverf en olie pastels. 

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!