2021-11-28

Christmas 2021 #7

 

Another card I made using scraps and bits & bobs from last year's Christmas cards.

Opnieuw met allerlei restjes van de kerstkaarten van vorig jaar aan de slag gegaan.

I found the yarn tree, the strips of paper and the deer in my scrap box 'Christmas'.

De wollen boom zat kant en klaar in de restjesdoos 'Kerst', net als de strookjes papier en het hert.

I trimmed the strip of red handmade paper to the perfect size. With the leftover strip I made a scarf for the deer.

Het rode strookje handgeschept papier vond ik wat te breed. Met het stukje wat ik er vanaf sneed knoopte ik een sjaal voor het hert.

I only had to glue this stamped print in place.

Ook dit stempelafdrukje had ik alleen maar op te plakken.

Stamp
Different Colors: SU-00813

Sizzix: Tim Holtz Thinlits 'Darling Deer'

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!