2018-05-14

More Matchbox Art

I made these boxes for three 7 year old boys who had something to celebrate in May.

Drie jongetjes van 7 jaar vierden een feestje in mei.

On this occasion I altered matchboxes using paper by Echo Park.
I've chosen a different theme for each box.

Ik versierde voor elk van hen een luciferdoosje. Gewerkt met papier van Echo Park. Elk doosje kreeg een ander thema.

Dogs, cars...

Honden, auto's...

...and dino's. 

...en dino's. Drie thema's die wel passen bij kleine jongens dacht ik.

 I decorated each drawer with a matching sticker.

Bij het papier zat ook een stickervel. In elke lade plakte ik een aangepaste sticker.

I punched a whole bunch of circles to create garlands.

Heel veel rondjes geponst waar ik slingers mee maakte.

I made matching cards as well. 

Bij elk doosje ook nog een aangepast kaartje gemaakt. 

Quick and easy ones.

Het werken heel eenvoudige kaartjes.

For each card I folded a matching envelope.

En terwijl ik toch bezig was ook nog enveloppen gevouwen. 

Stamps Art Journey: Hoedje van Papier

Echo Park: Imagine That Boy Paper Pad

8 comments:

  1. Wauw, jij hebt er echt veel werk van gemaakt zeg.
    En dat ook nog eens in 3voud, petje af hoor, mooi gedaan.
    Erg leuk, deze thema's voor stoere jongens van 7. Denk dat je ze heel erg blij hebt gemaakt.
    Je kaarten zijn super erbij, ik hou wel van die CAS kaarten.
    Kortom.....geslaagd project😉, wat mij betreft dan hè.

    ReplyDelete
  2. Wat zijn ze leuk, deze doosjes en bijpassende kaartjes voor de jarige mannekes! Enig!

    ReplyDelete
  3. Inderdaad leuke thema's voor deze jongens. En tot in de puntjes uitgewerkt. Ze zullen blij zijn met hun uniek doosje en bijpassende kaart.

    ReplyDelete
  4. Wauw, dat zijn weer prachtige doosjes en kaarten, super gedaan ! Dat hondjes-papier vind ik heel tof ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Die doosjes zijn toch ook zo leuk! Dit zijn drie geweldige jongensversies, zeker met de toffe kaarten erbij.

    ReplyDelete
  6. Achhhh wat geweldig leuk, jij hebt drie zevenjarige jongens ongetwijfeld héééél blij gemaakt!!

    ReplyDelete
  7. Wat mooi!! Het is dan ook wel heel leuk papier.

    ReplyDelete
  8. geweldig leuk ! Die jongetjes moeten helemaal uit de bol gegaan zijn !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!