2018-04-21

From Gel Print to...#11

On this card I used a PaperArtsy JOFY flower stamp.

Een kaartje gemaakt met een PaperArtsy JOFY bloemenstempel.

I started by making a collage with torn strips of tissue paper.

Eerst een collage gemaakt met gescheurde repen tissue papier.

Last month I made a bunch of gel prints using tissue paper.

Vorige maand maakte ik een hele reeks gel prints op tissue papier.

So fun to do!

Heel tof om te doen!

I adhered the tissue paper to a card base with matte medium.

Uit deze prints stukjes gescheurd en met matte medium opgeplakt.

Stamps
PaperArtsy: JOFY 45
Catslife Press: 1079B (text)

7 comments:

  1. Je kon al met heel mooie prints beginnen. Prachtige achtergrond voor de bloem.

    ReplyDelete
  2. Wow, dat is prachtig ! Mooi met die bloem erop. Zoveel mooie gelprint-papiertjes, jij bent heel ijverig geweest ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  3. Ik heb je gelli uitdaging op de voet gevolgd, gaaf! Prachtig is dit kaartje met de tissue's!!

    ReplyDelete
  4. Your Gel Prints are amazing and I adore what you made out of them- stunning pieces Anneke!
    Hugs, Susi

    ReplyDelete
  5. Hoi Anneke wat een mooie blog kan er weer inspiratie op doen , leuk ook die achtergronden . Ik ga je volgen .
    Kom me ook even bij mij kijken en eventueel volgen? Staat nog niet zoveel op maar dat komt

    ReplyDelete
  6. Wat super gaaf weer en hërlijk die prints.

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtig gekleurd werk van de gelliplate, Anneke.
    Alle kleuren bij elkaar doen het prachtig op jouw kaart.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!