2018-04-19

From Gel Print to...#10

During 31daysofgelprinting last month I made a few gel prints on tags as well.

Vorige maand maakte ik tijdens 31daysofgelprinting ook een aantal prints op labels.

To create these monoprints I used the Dina Wakley Scribble Sticks.

Ik gebruikte hiervoor de Dina Wakley Scribble Sticks.

I sprayed water on a small gel printing plate, drew/colored circles using 2 different sticks and pulled a print on watercolor paper. I ended up with 5 tags.

De gel printing plate nat gemaakt, cirkels getekend/gekleurd met telkens 2 kleuren sticks en geprint op aquarelpapier. Dat leverde deze reeks labels op.

I used 2 tags of this set today to create sympathy cards.

Twee ervan werden sterkte 'kaartjes'.

I only had to add some black stamping. 

Daarvoor moest ik alleen wat zwart stempelwerk toevoegen. 

Stamps
Carabelle Studio: Herbier #2
Unity Stamp Company: Design Donna Downey 'Pixie Sprigs'
Darkroom Door: Simple Sayings

7 comments:

  1. Prachtige achtergronden en twee hele mooie tags! Je had het trouwens goed gezien, die langwerpige dingen op mijn shop-foto van de ARTSpecially zijn inderdaad magneten voor de Misti.

    ReplyDelete
  2. Dat is mooi, wat een goed idee om het zo met die sticks te doen.
    Groetjes en een fijne dag.

    ReplyDelete
  3. Oh, prachtige labels, heel mooi gedaan met die sticks ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  4. Wow, mooie achtergronden die met eenvoudig stempelwerk helemaal tot hun recht komen. Prachtig!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!