2018-04-27

Envelopes

Making matching envelopes for my size 9 tags was on my to do list for a long time. 

Ik was al lang van plan om eens passende enveloppen maken voor deze grote labels die ik maak.

I dug up some nice papers and finally used my Envelope Punch Board. 

Een aantal mooie papiertjes uitgezocht en eindelijk eens de "Envelope Punch Board" die ik al 'zo' lang heb gebruikt.

I worked with double-sided patterned paper, love the effect on the envelopes.

Papier gekozen dat aan 2 zijden bedrukt is, dat zorgt voor een leuk effect.

I'm happy with the result.

Blij met het resultaat.

I'm always sending my cards in white envelopes but while I was busy I made some envelopes for my regular cards too...

Mijn gewone kaarten verstuur ik altijd in witte enveloppen maar nu ik toch bezig was...

I made matching envelopes for my kraft cards as well.

Ook voor de kraft kaarten een passende enveloppe gemaakt.

With the help of the measurement guide on the punch board you can easily make an envelope for any card size.

Via de maattabel van de envelope punch board maak je snel en makkelijk voor elk kaartformaat een passende enveloppe.

If you're interested in how it works, click on the link below:

Voor wie wil weten hoe het werkt, hier een kort filmpje:



7 comments:

  1. Wat een mooie kaarten met die frisse kleuren! Twee jaar geleden kwam ik toevallig op jouw blog en sindsdien ben ik van alles van je na gaan maken om te leren hoe dit allemaal moet. Ik wil je nu toch eens bedanken voor al de inspiratie die ik daardoor gekregen heb. Fijn dat je zoveel uitlegt. Veel plezier en nogmaals bedankt.
    Groetjes, Lenie

    ReplyDelete
  2. Tof werkje, en je weet niet van ophouden geloof ik. Leuke combinaties.

    ReplyDelete
  3. Je kaartjes zijnal zo speciaal en prachtig, en die mooie enveloppen maakt het nog meer af! Helemaal leuk!

    ReplyDelete
  4. Your winter critter cards are Fabulous!!!

    ReplyDelete
  5. Super leuk, prachtige kaarten en mooie combinaties met de enveloppen. Top!

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat ben jij goed bezig zeg, zo'n mooie enveloppen, passen prima bij die prachtige kaarten ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!