2018-03-17

31daysofgelprinting #6

For the 'packaging' theme of the gel printing challenge by Birgit Koopsen I made these prints.

Op dag 9 van de art printing challenge moesten we aan de slag met verpakkingsmateriaal.

To create these dots I used a tray that holds blood tubes.

Hier stippen gemaakt met verpakkingsmateriaal van bloedtubes.

Here I worked with packaging material from Nespresso coffee capsules.

Voor deze print gebruikte ik de verpakking van Nespresso koffie capsules.

This I learned from Birgit: making marks by pressing an empty pill strip into the paint.

Geleerd van Birgit: afdrukken maken in de verf met een lege blisterverpakking van medicatie.

For this final print I used corrugated cardboard in combination with a yogurt container.

Hier een combinatie van ribkarton en een yoghurtpotje.

4 comments:

  1. Hele mooie achtergronden en zo komen die verpakkingen ook nog eens van pas!!!
    Fijne zondag!!Maria

    ReplyDelete
  2. En zo kun je eindeloos doorgaan....overal zie je wel een afdruk mogelijkheid in.
    Ik vind de medicatie strip en de koffie cups heel mooi gevonden en een mooie stempelafdtuk krijg je daarvan.

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat prachtige ideetjes om te stempelen !! Ik ga mijn volgende lege medicatiestrip beslist bijhouden ! :) Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!