2018-01-06

PaperArtsy: ATC's

Tonight I have a new blogpost over at the PaperArtsy blog. For the first topic of the year I created 4 ATC's. 

Vanavond ben ik weer te gast op PaperArtsy blog met een nieuwe blogpost. Voor het eerste thema van het jaar maakte ik 4 ATC's.

I could work with some of the new stamps and stencils designed by Tracy Scott. The release is scheduled for later this month but here's a preview.

Ik mocht werken met een aantal van de nieuwe stempels en stencils die Tracy Scott voor PaperArtsy ontwierp. De stempels komen pas later deze maand uit. Nog even geduld dus maar hier alvast een voorproefje.

For this ATC I've chosen to work on a kraft background.

Hier gewerkt op een kraft ondergrond.

I used one of the new stamps to create a frame.

Met één van de nieuwe stempels een soort frame gemaakt.

Lots of layers on a white background.

Veel laagjes op een witte achtergrond.

The new stamps do fit my style!

De nieuwe stempels zijn helemaal mijn ding!

To create this ATC I used dark blue textured paper...

Hier gewerkt op donkerblauw cardstock met structuur...

and I practiced my mark making skills :)

en mijn 'mark making' talent geoefend :)

For more details on the techniques I used, please hop over to the PaperArtsy blog. 
HERE  

Klik door naar de PaperArtsy blog voor meer uitleg in verband met de gebruikte technieken. 

9 comments:

  1. Ik snap dat deze stempels helemaal jouw ding zijn! Je hebt een geweldige serie kaarten gemaakt, ik hou hiervan!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige serie ATC’tjes! Die nieuwe stempels passen perfect bij jouw stijl.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie serie.
    Bij elkaar en apart héél mooi.
    De stempels zijn op je lijf geschreven.

    ReplyDelete
  4. Oh wat zijn ze mooi!
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. Wauw. Dit zijn wel hele mooie stempels. En wat een gave kleurtjes heb je gebruikt.

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een gave serie Anneke, heel gaaf!

    ReplyDelete
  7. Dat zien er heel mooie stempels uit en je hebt er prachtige en kleurige ATC's mee gemaakt, super ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!