2018-01-09

Best of 2017


As usual I made an overview of the past year on my blog. I finally managed to pick a few favorite posts.
2017 through 17 photos.

Traditiegetrouw maak ik op het einde van elk jaar een overzichtje van mijn blogjaar. Deze keer zit er wat vertraging op, maar het is er uiteindelijk toch nog van gekomen.
2017 via 17 foto's.


















Thank you very much for your visits and comments during the past year. 
THANKS A  LOT!!!

Rest mij nog iedereen te bedanken voor de vele bezoekjes en reacties hier. 
DANKJEWEL!!!





8 comments:

  1. Wat een prachtig overzicht van 2017, hier geniet ik van! Jij bedankt voor al je inspirerende bligberichten en mooie en originele ideeën! Kijken op je blog blijft een feest!

    ReplyDelete
  2. Mooi overzicht! Prachtig ik vind je kleuren zo geweldig!

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig en kleurrijk overzicht van jouw blog in 2017! Het is ook allemaal even mooi wat jij maakt. Echt.

    ReplyDelete
  4. Tof om deze allemaal weer eens terug te zien. Jouw supermooie achtergronden vallen meteen op, en al de verschillende technieken die je gebruikt in je projecten. En altijd alles goed doordacht tot in de puntjes uitgewerkt. Je bent een inspiratiebron voor velen!

    ReplyDelete
  5. Wat heb je verleden jaar prachtige kunstwerkjes gemaakt, je achtergronden zijn zo mooi en zoals Godelieve hierboven zegt, je bent zeker een inspiratiebron voor velen!!

    ReplyDelete
  6. Stuk per stuk mooie, super mooie werkjes en ik steeds jaloers van je super, super mooie achtergronden !
    Groetjes, laurette

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!