2017-11-13

Inspired by #1

I bought a Christmas paper pad by Tim Holtz. I recently watched a video by Shari Carroll in which she makes a few cards using the same paper. Today's card is inspired by this video.

Ik kocht een blokje kerstpapier van Tim Holtz. Vervolgens zag ik een filmpje van Shari Carroll waarin ze met hetzelfde papier aan de slag gaat. Het kaartje van vandaag is hierop geïnspireerd.

For the background I used a scrap of painted paper instead of black cardstock.
 I'm planning to make more cards like this. It won't be difficult as there are lots of beautiful papers in the pad.

Geen zwart papier gebruikt zoals bij het voorbeeld maar een restje geverfd papier. Ik ben van plan om nog een paar van deze kaarten te maken in andere kleurencombinaties. Mooie papiertjes genoeg in het blokje.

Stamps
Darkroom Door: Scratched Alphabet
Stampers Anonymous Tim Holtz Collection: Great Outdoors

Tim Holtz Ideo-ology: Paper Stash Christmas

8 comments:

  1. Wat een stijlvolle kaart! "merry" past er precies op. Mooie papiertjes inderdaad.

    ReplyDelete
  2. Wauw jij bent al weer lekker op dreef zeg, prachtige kerstkaart!!

    ReplyDelete
  3. Wow, wat mooi dat zwart! Vooral ook zo mooi omdat het niet egaal zwart is. De grote letters en het gave papiertje maken er een prachtige kaart van.

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart, mooi papier, mooi zwart en die "merry" staat er super op ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Een heerlijk bijzondere kerstkaart, Anneke!
    Ver verwijderd van alle standaard kerstkaarten en daar houd ik toch zoooooo ontzettend van.
    Als het mag, gebruik ik JOU misschien wel als mijn inspiratiebron :-)
    Ik ga ook even kijken bij de link.
    Fijne dag en week verder.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  6. Heb net de link ook even bekeken.
    Kun je inderdaad je eigen fantasie wel op loslaten.
    Moet nog wel even a h zoeken naar grote letters, want dat hoort hier wel bij.
    Misschien printen en uitknippen als ik niets kan vinden zo groot, maar daar gaat weer zoveel tijd in zitten.
    Ben zoals gewoonlijk weer eens aan de late kant met het merendeel van m’n kerstkaarten, terwijl ik toch vroeg al was begonnen
    Thanx voor de inspiratie.
    Gery

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!