2017-08-31

Fun Flowers

To create this card I used one of the new Darkroom Door background stamps.
I stamped on a painted card panel I found in my stash. I adhered strips of washi tape to the edges.

Een kaartje gemaakt met een nieuwe achtergrondstempel van Darkroom Door.
Gestempeld op een geverfd stukje papier uit mijn voorraad.Rondom een randje tape geplakt.

I decorated the card with a die cut inlay and some extra flowers.

Gewerkt met een ingelegd woord en ook nog een aantal extra bloemetjes opgeplakt.


Stamp

Word die: Els Brigé Design

6 comments:

  1. Ingelegd woord, mooi! Ook dit vind ik weer een geweldige kaart. Leuk die extra bloemen erop.

    ReplyDelete
  2. Fleurig! Mooi kaartje. Die bloemetjesstempel staat ook nog op mijn verlanglijstje (en nu ik dit kaartje zie helemaal)

    ReplyDelete
  3. Echt!!! Helemaal geweldig!!💛

    ReplyDelete
  4. Tof! Dat tapeje geeft een heel leuk effect.
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  5. vrolijke achtergrondstempel en dat tapeje is ook leuk !

    ReplyDelete
  6. I really like the effect of the simple black stamping against your pretty, colourful background. Your spotty border is fabulous!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!