2017-07-08

Art Marks #5

I finished another page in my tiny Art Marks Moleskine journal.
I started by attaching scraps of tape. Next I applied leftover paint on top, worked with stencils as well...

Opnieuw een 'Art Marks' pagina gemaakt in mijn kleine Moleskine journal. 
Restjes tape geplakt, daar restjes verf over gesmeerd, er stencils op schoon gemaakt enz...

I added marks using black and white pens.

Met witte en zwarte pennetjes marks gemaakt. 

On July 15 another Art Marks 30 Day Summer Challenge will start, hosted by Rae Missigman. I'm intending to take part in this challenge.

Op 15 juli start Rae Missigman opnieuw met een Art Marks 30 Day Summer Challenge. Ik ben van plan om weer een paar keer mee te doen.

Photo Credits Rae Missigman
Rae works in a home made tiny journal (see photo above). I'm planning to make a journal like this as well.


 Rae werkt altijd in een klein zelfgemaakt boekje (zie foto hierboven). Ik ben van plan om ook zo'n boekje te maken.

I started by gathering all kinds of paper scraps. To be continued...

Alvast allerlei papiertjes verzameld. Wordt vervolgd... 


8 comments:

  1. Een prachtige pagina Anneke!

    ReplyDelete
  2. Prachtige pagina weer! Veel laagjes om te bewonderen. Het boekje wordt vast weer iets moois om naar uit te kijken.

    ReplyDelete
  3. Wat prachtig zeg! Ik ben gisteren met verf en laagjes bezig geweest, maar zonder jouw hulp lijkt het echt nergens op. Heb nu dus nog meer bewondering voor jouw pagina. Dat boekje gaat vast ook heel mooi worden. Goede voorbereiding is het halve werk ;-)

    ReplyDelete
  4. Geweldig Anneke. Ik ga je zeker volgen!

    ReplyDelete
  5. Zó leuk om te maken, ziet er yummie uit ☺

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een prachtige pagina, zoveel lagen en kleuren, fantastisch ! Succes met je boekje, ik ga het zeker volgen ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  7. O, zo mooi, deze pagina! En je papiertjes zijn alvast veelbelovend...
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!