2017-03-08

Inspiration Wednesday Journals

For my Inspiration Wednesday 2017 lessons I created a new Art Journal.

Voor mijn Inspiration Wednesday 2017 lessen maakte ik een nieuw Art Journal.

I used fabric for the cover.

Een leuk stofje uitgezocht voor de kaft. 

To attach the 2 signatures I've set 3 grommets into the spine.

 Ringen in de rug gemaakt om de 2 katernen te bevestigen.

 For the inclusions I used enveloppes, tags, patterned paper...

Net als vorig jaar gewone pagina's afgewisseld met enveloppes, labels, gedessineerd papier...

I did the binding with ribbon.

Alles samengebonden met een lint.

Made a closure with elastic cord and a large button.

Het boek sluit met een elastiek en een grote knoop.

This is my 2016 Journal. I managed to keep the cover +/- spotless :)

Hier mijn Art Journal van vorig jaar. Ik kon de kaft wonder boven wonder redelijk vlekkeloos houden :)


8 comments:

  1. Wauw wat weer een gaaf boekje en je 'oudje' ziet er zooo aantrekkelijk uit, wat zou ik daar graag in willen kijken!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi boek weer! Ik ben erg benieuwd wat er allemaal in gaat komen! En jeetje, die kaft van de vorige is inderdaad nog mooi zeg, dat is op zich al een kunst!! Fijne avond!

    ReplyDelete
  3. Prachtig! Echt knap dat je de buitenkant zo schoon hebt weten te houden, hihi. Er gaat vast heel veel moois in je nieuwe Art Journal komen. Zo fijn dat wij dan altijd mee mogen genieten. Gezellige avond!

    ReplyDelete
  4. Weer een mooi boek,
    ben al benieuwd naar de werken dei erin komen.

    ReplyDelete
  5. Mooi.
    En nu weer een jaar lang lekker "kliederen"!
    Knap van je, dat de kaft van je vorige boek nog zo schoon is, hihi.

    ReplyDelete
  6. Weer een prachtig boek, heel mooie stof ! Ben al benieuwd naar de inhoud.... Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  7. wat een beauty ! Benieuwd naar wat je er weer allemaal in gaat toveren.....

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!