2017-02-16

Tulips #1

I made a series of cards using the Darkroom Door Tulips stamp. This is the first one.

Ik maakte een aantal kaarten met de Darkroom Door tulpenstempel. Hier de eerste. 

I inked up a part of the stamp and stamped on a strip of paper that I found in my stash.

Ik drukte een deel van de stempel af op een strook papier die ik in mijn restjesbak vond.

I stamped the Plaid stamp on tissue paper using pink and orange paint. I punched 2 circles out of that print and created a flower.

Tissue papier bestempeld met de Plaid stempel en roze en oranje verf. Daar rondjes uit gesneden en er een bloem mee gemaakt.

For the background I used paper from a cheap paper block.

Het gedessineerd papier komt uit een goedkoop papierblokje uit de Action.

Stamps Darkroom Door:

8 comments:

  1. Prachtig Anneke. Leuk zo om slechts een deel van dat tulpenstempel te gebruiken. En dan die bloem. Gaaf hoor.

    ReplyDelete
  2. Wow, zo mooi! Tot in de kleinste details past alles weer bij elkaar. Je blijft er naar kijken!

    ReplyDelete
  3. Wat mooi weer!! Hoe je alle verschillende materialen conbineert, zo knap!

    ReplyDelete
  4. Het is weer helemaal "af".
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. Tof! Die zelfgemaakte bloem vind ik super!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  6. I love that card and that stamp. All the elements make such an interesting card.

    ReplyDelete
  7. Heel speciaal weer Anneke en heel mooi!!
    Fijn weekend!
    Maria

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!