2017-01-20

Scribbly Flowers

For this card I was inspired by the work of Dina Wakley. Using some of her stamps pointed me into the right direction :)

Voor dit kaartje liet ik me inspireren door het werk van Dina Wakley. Door met haar stempels te werken lukte dat vanzelf :)

I colored the background and the flower using Distress Inks.

De achtergrond en de bloem gekleurd met Distress Inkt. 

I attached the flower to the card with 3D tape.

De bloem verhoogd opgeplakt.

Stamps
 Dina Wakley Media: Scribbly Flowers & Textures
Different Colors: S-00294 Circle Leaf
Catslife Press (Birthday Wishes)

6 comments:

  1. Mooi nonchalant! Die tape is een schot in de roos geloof ik.

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kaart zeg.
    Hoe doe jij die bloem toch?
    Uitknippen? Uitsnijden?
    Het valt mij altijd opdat je zulke mooie lijntjes hebt (geknipt?), zonder vouwen erin.
    Meestal lukt mij dat niet zo mooi, maar misschien ben ik ook wel te ongeduldig?
    Ik vind het in ieder geval een mooie, vrolijke kaart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik knip met een fijn schaartje. Op de moeilijke plaatsen gebruik ik een mesje.

      Delete
  3. Leuke en vrolijke kaart geworden, Anneke.

    ReplyDelete
  4. Een heel mooie vrolijke kaart, prachtig, die bloem, leuke achtergrond en koordje ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!