2017-01-26

Art Marks #1

I'm joining the artmarks30daychallenge by Rae Missigman. A challenge to explore my favorite marks.

Ik doe mee met de artmarks30daychallenge van Rae Missigman. Gewoon om het 'tekenen/krabbelen' in mijn art journals wat te oefenen en zo mijn favoriete 'marks' te ontdekken.

Rings

I'm working in an A6 Moleskine sketch book.
I set a timer for 15 minutes and start making marks without thinking too much. A very relaxing exercise! There is a theme each day. 

Ik werk in een klein A6 Moleskine schetsboekje. 
Het is de bedoeling om niet meer dan een kwartier te spenderen per pagina en niet teveel na te denken. Heel ontspannend! Er is elke dag ook een opdracht/thema. 

Dozens


Criss Cross

Stamps
Darkroom Door: Tribal Background Stamp
Carabelle: Un rond en damier

9 comments:

  1. Leuke challenge! En wat een leuke uitwerking. Top.

    ReplyDelete
  2. These are so much fun and I love the cheerful color choices :)

    ReplyDelete
  3. Prachtig Anneke, en het lijkt wel heel ontspannend, en vooral mooi , hier komen nog heel mooie ontwerpen uit te voorschijn!!
    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Dat zier er erg leuk uit. Je kleurgebruik is weer subliem. Persoonlijk vind ik de middelste het mooist. Hier ben jij erg goed in!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  5. Wow, mooi! Dit lijkt me heel tof om te doen.

    ReplyDelete
  6. Dat zijn altijd heerlijke werkjes.
    Lekker niet nadenken en toch bezig zijn.
    Knap werk hoor.

    ReplyDelete
  7. Jij kunt dit als geen ander. Prachtig!

    ReplyDelete
  8. Oh, wat prachtige pagina's, supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  9. Wow dat ziet er mooi uit, ik kan me voorstellen dat je er helemaal zen van wordt😉

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!