2016-09-22

Inspired by #4

Annick startte dit voorjaar een blog en die heet 'Zot van Letters'. Ze maakt de mooiste dingen met letters in de hoofdrol. Als je haar nog niet volgt, snel doen!

Annick started a blog back in April, it's called 'Zot van Letters'. That's Dutch for 'mad about letters'. She makes awesome projects and decorates them with hand lettering. I would invite you to visit her blog and follow her, you won't regret!

Via haar blog vond ik het patroon van deze hartendoosjes.
 Annick maakte zelf 3 hele mooie variaties. 

I stumbled upon the pattern of these cute boxes through Annick's blog.
She made 3 awesome variations.

Voor de oranje versie gebruikte ik een gelli plate print. De andere vouwde ik van gedessineerd papier uit een oudere Tilda papierblok.

I've folded the orange box out of a gelli plate print, the blue ones were made out of patterned paper from an older Tilda paper pad.

Ik versierde mijn doosjes met stempels. Leuk om klein kadootjes in te doen.

 I used stamps to decorate my boxes. They are perfect as a gift box for small presents.

Stamps
Darkroom Door: Simple Sayings
Different Colors: S-00036 Hoera Gefeliciteerd

12 comments:

  1. Te gek zijn deze leuke doosjes!! Mooi papier! Ga gauw kijken op haar blog!

    ReplyDelete
  2. Ja, ik kende haar blog al, met de mooie dingen die ze maakt.
    Schattige doosjes! En uit een gelli print gemaakt zijn ze meteen uniek.

    ReplyDelete
  3. Heel leuke doosjes!
    Ik ga zo bij haar kijken. Fijne dag!

    ReplyDelete
  4. Ze zijn heel leuk, ik heb ook bij haar gekeken, die zijn ook erg leuk.
    groetjes
    Marja

    ReplyDelete
  5. Super leuk is deze post en de oranje is toch wel heeeel gaaf met de gelli plate.
    Groetjes en geniet van je weekeinde, Els

    ReplyDelete
  6. Superleuke doosjes! Dankjewel ook voor de tip - Zot van letters, dat is helemaal iets voor mij. Ik kende Annicks blog nog niet, maar ik vind haar kalligrafie echt super!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  7. Wat een super schattige doosjes! Bedankt voor de link, ga gauw even kijken!

    ReplyDelete
  8. Wat een schatjes!!
    Ik ga gauw kijken naar het blog van Annick

    ReplyDelete
  9. Mooi, Anneke ! Leuk om te maken ook, he? Dank je wel voor de link !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!