2016-09-30

Inspiration Wednesday 2016 #14

En we gaan nog steeds verder met het thema 'Use What You Have' bij Inspiration Wednesday.

At Inspiration Wednesday the 'Use What You Have' theme still goes on.

Twee pagina's van mijn Art Journal vol gekleefd met lintjes.
Na dit komen nog lessen met tape, met kleefletters, met metalen/chipboard embellishments.....Dingen gebruiken die er al veel te lang liggen, daar word ik blij van :)

I covered an entire spread in my Art Journal with ribbon.
In the next lessons we will work with tape, sticky letters, metal/chipboard embellishments.....Using supplies that are in my stash for ages makes me happy :)

Zoals je ziet heb ik een grote voorraad lintjes.

As you can see I have lots of ribbon.

Die is nu wel goed verminderd :)

Thanks to this project I really could reduce my ribbon stash :)

Een mix gemaakt van smal lint en breed lint, 3D lint en koordjes.

I alternated wide and small ribbon, 3D ribbon and cord.

Op de kleine tussenpagina's het patroon gedeeltelijk laten doorlopen.

On the inclusions I tried to repeat the pattern.

Een spreuk gestempeld op een stukje kraftpapier en vast gemaakt met stiksels.

To finish it off I stamped a quote on kraft paper and stitched it to the spread.

De datum op de Donna manier gedaan deze keer: op een 'brown hole' tagje gestempeld en met 3 nietjes vastgemaakt. Een ritueel bij haar :)

I did the date the Donna way = I stamped it on a 'brown hole tag' and attached it with 3 mini staples.

Stamp Darkroom Door: Etched Flowers

5 comments:

  1. Bij jou ook heel anders dan anders, ik vind dit leuk!!! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Prachtig gedaan en wat een tof idee ! Ik heb ook veel lintjes... :)))
    Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  3. Bijzonder mooi! Wat een leuk idee, al die lintjes!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!