2016-09-23

Gelli Print #4 & Overview

Dit is de laatste kaart die ik maakte van de A4 gelli plate print uit deze post.
Ik stempelde een JOFY bloem en kleurde de blaadjes met een wit Stabilo potlood. Tenslotte nog een aantal propjes geverfd tissue papier opgeplakt.

This is the final card I made from the A4 gelli plate print out of this blogpost.
I stamped a JOFY flower and colored the petals with a white Stabilo pencil. I finished the flower of with painted and crumpled tissue paper.

Stamps
PaperArtsy: JOFY26 
Darkroom Door: Happy Birthday

Hieronder zie je nog een keer de 4 kaarten samen. Elke foto is aanklikbaar en brengt je naar de bijhorende blogpost.

Below an overview of the 4 cards. Each thumbnail brings you to the matching blogpost.

13 comments:

  1. Prachtige kaart en geweldige serie!!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Prachtig!! Wat een mooie achtergrond, die de bloem helemaal tot zijn recht laat komen!!!

    Fijn weekend
    Maria

    ReplyDelete
  3. Zo mooi! De blauwe propjesbloemen zijn geweldig.

    ReplyDelete
  4. leuk gemaakt ! geslaagde creatie
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  5. Gaaf! Die propjes geven mij een flashback naar mijn jeugd!

    ReplyDelete
  6. Dan ineens die (fel) roze kleur erbij......dat vind ik zo mooi.
    Gezellig kaartje hoor.

    ReplyDelete
  7. Leuke bloem op deze kaart, met de papierpropjes! Een prachtig kwartet!

    ReplyDelete
  8. Wat ontzettend leuk met die gekleurde propjes en een pracht kaart zo.

    ReplyDelete
  9. Wat een toffe serie !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  10. Wauw, weer supertof gedaan, leuk, die propjes ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  11. Leuk! Lekker speels en vrolijk de hele serie!

    ReplyDelete
  12. Mooi om te zien hoe verschillend het eindresultaat elke keer is geworden en dan toch uit een stuk! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!