2016-09-14

Cherries

Een 10 x 10 kaartje gemaakt, een leuk formaat om op te werken. 
De achtergrond stempelde ik met Distress Stains en de kersen kleurde ik in met Distress Inkt en een waterpenseel. 

I made a 4 x 4" card, love that card size. 
I stamped the background with Distress Stains and colored the cherries with Distress Ink using a water brush.

Eén van mijn nieuwe cirkelstansen met kruisjes gebruikt.
De witte embossing op de letters kwam niet zo goed uit op de achtergrond, er nog eens overheen gestempeld met zwarte inkt.

I used one of my new cross-stitched circle dies. After heat embossing the text with white embossing powder I noticed it disappeared in the noisy background. That's why I overstamped it with black ink.

Stamps
Different Colors: S00216 Cherish

Lawn Fawn: Large Cross-Stitched Circle Stackables

8 comments:

  1. Perfecte combinatie, die ruitjes met de kersen. Toffe stans ook erbij!

    ReplyDelete
  2. Het is weer een "plaatje"!
    Fijne dag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  3. Prachtig kaartje, heel vrolijk en een mooie achtergrond, die past bij de kersen ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  4. Juist een gaaf effect dat zwart gestempelde over de witte embossing Anneke. Een leuke frisse kaart..top.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  5. Mooi, past nog perfekt bij het warme weer van de laatste dagen.

    ReplyDelete
  6. Heel tof! Ik dacht eerst dat je alle lettertjes geknipt had. Mooi zo!

    ReplyDelete
  7. Heel mooi , die ruitjes en die kersen zijn heel mooi samen, echt om in te bijten!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  8. Hee, wat zie ik? Een cirkelstans met kruisjes! Leuk is ie, hè?! Prachtig gecombineerd met het rode ruitje en de kersen. Supergezellig kaartje.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!