2016-09-25

Autumn #1

In de natuur maken bloemen plaats voor takken met besjes.
Ik heb dit op een kaart proberen te vangen. Geen traditionele herfstkleuren, ik weet het :)

Outside flowers make room for branches and berries. I tried to capture some of these on a card. This is my idea of how a fall card should look like :)

Helemaal gemaakt uit restjes...

For the background, leaves and branches I used scraps...

...en een aantal leuke knopen.

...in combination with a few cute buttons.

Stamps
PaperArtsy: HP 1503  & EEG07
justjohanna (text)

10 comments:

  1. Heel erg tof! Geen originele herfstkleuren, maar lekker vrolijk! Vind ik leuk!!!

    ReplyDelete
  2. Wanneer start jij met een restjesreeks :) ? Mooi, in alternatieve herfstkleuren.

    ReplyDelete
  3. Wow, een prachtige kaart ! Geen echte herfstkleuren, maar wel mooie warme kleuren ! Tof idee, die knopen als besjes ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  4. een mooie, lekker felle kleurencombo
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  5. Ook al zijn dit geen traditionele herfstkleuren, met de knoopjes heb je toch helemaal de besjessfeer kunnen pakken. Tof gedaan. Je achtergrond is ook weer prachtig!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  6. Leuk! Mooie achtergrond ook. En wat een gave knoopjes.

    ReplyDelete
  7. Mooie veren en achtergrond, maar voornamelijk ben ik even geïnspireerd om mijn knopendoos weer eens in te duiken... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. heerlijke restjes en knoopjes resulteren in een topkaart

    ReplyDelete
  9. Prachtig Anneke, heerlijke kleuren en prints

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!