2016-02-21

Snowmen #2 and an Overview

Voor de winter echt voorbij is nog snel een pagina met sneeuwmannen gemaakt. Ik maakte al een reeks met aquarelverf, deze pagina deed ik met acrylverf.

Before winter is finally over I still have to show you this snowmum & family.
A few weeks ago I did a watercolor series with snowmen, this page is done with acrylic paint.

Voor de sneeuw de 'Falling Snow' stencil van Simon Says Stamp gebruikt.

To create the snow I used the 'Falling Snow' stencil by Simon Says Stamp.

Om te starten alle vormen uit papier geknipt, opgeplakt en daarna geverfd met witte acrylverf.

I started by cutting the snowmen shapes out of paper and applying lots of white acrylic paint on top.

De mutsjes, sjaals en neuzen geknipt uit gekleurd papier en ze bijgewerkt met verf.

Next I've cut hats, scarfs and noses out of patterned paper, glued everything down and added more paint.

Na het verven kon het leuke werk beginnen: schaduwen en details aanbrengen...

After the painting was done the fun part started: adding shadow, highlights and details...

Ik heb ook nog wat spetters gemaakt met verf.

To finish off I made some paint splatters.

Dit was weer een lesje van Junelle Jacobsen. Ik bewaar alle lesjes van haar in een apart Art Journal. Een overzicht van alle pagina's uit dit boekje tot nu zie je hieronder. Elke foto brengt je naar de bijhorende blogpost.

To create this page I followed one of Junelle Jacobsen's online lessons. I do all the lessons in one particular Art Journal. Below you can see an overview of what's in this journal so far. Each photo is clickable and brings you to the corresponding blogpost.


8 comments:

  1. Geweldig al die sneeuwmannen! Vind die ene zo lief, die naar boven kijkt. Je overzicht is ook weer prachtig. Leuk om alles nog een keer terug te zien.

    ReplyDelete
  2. Wat is dit mooi! Al die vrolijke sneeuwmannen, echt een lust voor het oog. Ik ga de rest ook nog eens bekijken, leuk!!

    ReplyDelete
  3. Wat heb je dit weer mooi gedaan! Heb een zwak voor sneeuwmannetjes, en dit is allemaal weer zo mooi gedaan!!

    ReplyDelete
  4. Het resultaat van jouw knip- en verfwerk is weer geweldig! Wat een leuke familie! Een mooi gevuld Junelle journal al!

    ReplyDelete
  5. Geweldig deze moeder met kinderen! Mooie kleuren en superleuke tekeningen en weer prachtig bewerkt. Ik vind dit de mooiste tot nu toe!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  6. weer een schitterende pagina en wat een super overzicht

    ReplyDelete
  7. Lijkt mij heerlijk om te doen, dat freubelen en dan zoiets leuks over houden.
    Ik vind het een hele gezellige vrolijke boel.

    ReplyDelete
  8. Het is adembenemend mooi wat jij maakt! Die sneeuwmannen zijn zo leuk.
    Een geweldig indrukwekkend overzicht! Ik ben fan!
    (... maar dat wist je al (-; ...)

    Terwijl ik dit typ, zie ik bij een fris oranje zonsopgang sneeuwvlokken dwarrelen. Een mooi gezicht

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!