2016-02-17

Notebook

Voor het thema 'Wax' op PaperArtsy blog maakte ik dit notaboekje.

For the 'Wax' topic on PaperArtsy blog I've made this notebook.

Voor het decoreren van de kaften gebruikte ik deze kleuren Faber-Castell Gelatos.

To decorate the covers I used these Faber-Castell Gelatos.


Gebonden met mijn Zutter Bind-It-All.

I did the binding with my Zutter Bind-It-All.


Een boekje om al mijn to do lijstjes in neer te pennen.

In this book I will write down my to do lists.

De volledige beschrijving met stap-voor-stap foto's kan je HIER vinden.

There is a step by step photo tutorial on the PaperArtsy blog.

7 comments:

  1. Gaaf!!! Bijna te mooi om te gebruiken...

    ReplyDelete
  2. Echt een topper, dit langwerpige notebook! Vind het ook zo gaaf dat de spiraal waarmee je het gebonden hebt niet helemaal van boven tot beneden loopt. En ja, to do lijstjes... wie heeft ze niet ;)

    ReplyDelete
  3. Wow, mooi gemaakt. Leuke technieken. Ik zag op PA blog hoe je die bloem vergroot hebt, slim!

    ReplyDelete
  4. Een mooi en vrolijk boekje; je gaat nog uitkijken naar je to-do-lijstjes !

    ReplyDelete
  5. Sjonge, wat ontzettend leuk.
    Ik heb zo weinig tijd om te knutselen, maar dit vind ik wel heeeeel erg leuk om te gaan maken.

    ReplyDelete
  6. mooi en heerlijk kleurrijk

    ReplyDelete
  7. Ontzettend leuk gemaakt boekje, Anneke!
    Daar kun je er nooit teveel van hebben en anders zijn het ook nog eens zeer gewilde kadootjes!
    Groetjes Gery

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!