2016-02-26

Less is More

Ik morste de voorbije week een plas Ditress Paint op mijn craft sheet. De mooie kleur Twisted Citron dan nog wel, zonde! Een klein beetje roze verf in de groene laten vallen en er toen een paar stukken papier opgelegd. Ik kon wel een paar afdrukken maken :) 
Uit één van die prints sneed ik deze achtergrond. Alleen zwart stempelwerk en een knoop toegevoegd.

This past week I had an accident with one of my bottles of Distress Paint. I spilled lots of Twisted Citron paint on my craft sheet, what a shame because it's my favorite color :)
I dropped a small amount of pink paint into that green puddle and made a few prints. 
This card was made with one of these prints. I only added black stamping and a button. 

Mooie tekst/love that quote.

Stamps
Carabelle Studio: "There are always flowers" by Birgit Koopsen

15 comments:

  1. Jij weet dus op de juiste manier te knoeien :) Heel mooi!

    ReplyDelete
  2. Jij weet nog van alles, geloof ik, een kunstwerk te maken.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    ReplyDelete
  3. Daar hou ik van . Met ' gesmos ' van de kinderen doe ik ook vaak iets mee. Wat zij denken dat mislukt is , daar maak ik nog wel iets van . Mooi is je kaart en je idee. Liefs Sarah

    ReplyDelete
  4. Fijn dat je zo het grootste deel nog kunt gebruiken! En leuk om eens een kaart van jou bij LIM te zien! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  5. Mooi, leuk resultaat met een gemorste vlek. Clean en simpele.

    ReplyDelete
  6. ha, verrazzend!! knoeien en er weer wat leuks in zien, mooi geworden (ook een leuke stempel!
    ☺☺☺)

    ReplyDelete
  7. Heel leuk resultaat!
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  8. Zo zie je maar weer, jij kan zelfs van een "ongelukje" een super mooie kaart maken.
    Te gek, helemaal dat roze erbij.

    ReplyDelete
  9. De tekst is echt prachtig! De bloemen passen er ook zo mooi bij. Jij knoeit zelfs artistiek ;)

    ReplyDelete
  10. Super mooi, prachtige achtergrond!

    ReplyDelete
  11. Dat is nog een een "happy accident" ! Prachtig opgelost!

    ReplyDelete
  12. En daar komt je creativiteit weer naar boven! Goed opgelost!
    Met de kaartjes hieronder heb je me weer geïnspireerd, ik probeer er eens mijn ding van te maken. Dat tekstje erbij vind ik ook heel leuk (niet altijd vanzelf sprekend zo Nederlandse tekstjes).

    ReplyDelete
  13. Dat is nog eens een leuk ongelukje. Mooie kaart!!

    ReplyDelete
  14. Geluk bij een ongeluk(je) met een knappe kaart als resultaat !

    ReplyDelete
  15. Your citron and pink background are beautiful, Anneke! You made such a lovely card with the way cool flowers and that sweet sentiment! A happy accident, except for "using up" your favorite citron paint with the spill!! Thanks for sharing your beautiful card! Hugs, Laura

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!