2016-02-13

Hearts #6 and an Overview

Mezelf gisteren getrakteerd op een aantal nieuwe stempels van Different Colors. Vandaag probeerde ik er meteen al een paar uit :)
Gestempeld met Dye Inkten van Different Colors in de kleuren Lemon en Purple Red.

Yesterday I bought some new stamps by Different Colors. Today I had to try them out of course :)
I did the stamping with Lime and Purple Red Dye Ink by Different Colors. 

Het hartje stempelde ik met een stempel uit een Clearly Besotted set.

I stamped the heart with a stamp by Clearly Besotted.

Stamps
Different Colors: S-00294 Circle Leaf & S-00502 Square Textile & S-00435 Van Harte
Clearly Besotted: Love Hearts


Ik heb een aantal blogberichten met het thema 'harten' gebundeld. Elke foto is aanklikbaar en brengt je naar de bijhorende post.

I thought it would be nice to make an overview of a few hearts projects on my blog. Each photo brings you to the matching blogpost.



8 comments:

  1. Een crisp, fris hartenkaartje! Je nieuwe stempels mooi gecombineerd.
    Wat een leuk, kleurrijk overzicht van je hartenprojecten.

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi overzicht van deze leuke mini serie Anneke!

    ReplyDelete
  3. Hele mooie hartelijke hartjes kaartjes heb je gemaakt, wat mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Different colors, ook al zo'n tof merk. Gave kaart heb je gemaakt, leuke, frisse kleuren. En wat heb je al veel hartjeskaarten gemaakt, mooi overzicht!

    ReplyDelete
  5. Wederom een prachtige kaart en wat leuk die bundel harten. Ik heb er weer van genoten en ben blij dat ik zo'n hartje van jou voor mijn raam heb hangen.
    Fijne zondag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie warme gele kleur. Mooie kaart!

    ReplyDelete
  7. Prachtig zijn de stempels van Different Colors! Ik heb er ook een aantal, maar weet er eigenlijk niet goed raad mee. Jij duidelijk wel :) Super kaart! Van je hartenoverzicht word ik helemaal blij. Mooi.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!