2016-02-08

Hearts #5

Een trouwkaart gemaakt met de nieuwe PaperArtsy EEG13 stempelset.

I've made a wedding card with the new PaperArtsy EEG13 stamp set.

Twee rijen harten gestempeld op een witte kaart. Daar een laag vellum over gelegd. Het vellum maakte ik onzichtbaar vast ter hoogte van (onder) de gekleurde harten met een paar glue dots.

I stamped two rows of hearts on a white card and added a layer of vellum on top. I attached the vellum to the card with a few glue dots, they are hidden under the colored hearts. 

Drie harten gestempeld op geverfd papier, uitgeknipt en bovenop het vellum gekleefd. 

I stamped 3 hearts on painted paper, cut out and attached them on top of the vellum. 

Stamps
 PaperArtsy: EEG13

Fresco Finish Chalk Acrylics: Carribean Sea, Limelight, Snowflake

StazOn Ink: Teal Blue

10 comments:

  1. Mooi en stijlvol, ik hou hiervan!

    ReplyDelete
  2. Super kaart!!! Door het vellum worden de harten er onder wat 'zachter'...en geeft de kaart daardoor ook wat romantiek.

    ReplyDelete
  3. Prachtig!!
    Ik geniet elke keer weer van je creaties en kleurencombinaties.
    Reageer niet elke keer maar ik geniet er wel van ��

    ReplyDelete
  4. Hey Anneke,

    Mooie kaart maakte je, mooi opgebouwd en helemaal in mijn lievelingskleuren...

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  5. Anneke, heel origineel ! 't Hoeft niet altijd rood te zijn hé.
    Groetjes, Laurette

    ReplyDelete
  6. Mooi, met dat ene opvallende felle kleur hartje, naast die 2 rustigere blauw hartjes.

    ReplyDelete
  7. Jij hebt duidelijk niet veel stempels nodig om een mooie kaart te maken!

    ReplyDelete
  8. Heel mooi en wat een leuk idee met dat vellum.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  9. Wat heb je toch altijd leuke ideeën, creatief brein!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!