2016-02-23

Art

Op dit label eerst gedessineerd papier en bedrukt tissue papier geplakt. Daar een laag gesso over gesmeerd. De ondergrond gekleurd met Distress Spray Stains 'Mermaid Lagoon' en 'Twisted Citron'.

I started by adhering patterned paper and tissue paper to the tag. I applied a layer of gesso on top and colored the surface with Distress Spray Stains ' Mermaid Lagoon' and 'Twisted Citron'.

Het stencilwerk deed ik met verf. Gestempeld met verf en StazOn Inkt Teal Blue. De cirkels gestempeld op een gelli plate print, uitgeknipt en opgeplakt. Onder de bloem plakte ik een stukje groen gaas voor een speels effect.

I did the stencilwork with paint and the stamping with paint and StazOn Ink Teal Blue. I stamped the circles on a gelli plate print. Underneath the flower I glued a piece of gauze.

I am an artist...vooral niet letterlijk nemen :)

I am an artist...don't take this serious :)

Stamps
PaperArtsy: EEG15

PaperArtsy Fresco Finish Chalk Acrylics: Limelight, Carribean Sea, Snowflake

Tim Holtz Layering Stencils: Flourish, Tiles, Splotches

8 comments:

  1. Fabulous! Love the colour scheme with the pops of pink.

    ReplyDelete
  2. Indeed you are! This is wonderful.

    ReplyDelete
  3. Zou ik wel doen. Die tekst letterlijk nemen. Jij bent echt 'an artist'! Dit is ook weer een prachtig label, zo mooi van kleur. Roze roosje is wat mij betreft weer een top detail.

    ReplyDelete
  4. Jij kan ongelooflijk mooi in laagjes werken!

    ReplyDelete
  5. Ik ben het met Ellen eens, en ik had haar reactie nog niet gelezen, voordat dat door mijn hoofd ging...je bent een echte "artist"...in hart en nieren! Dat bewonder ik, dit is weer zo'n geweldig mooie tag!!

    ReplyDelete
  6. Just beautiful Anneke! Your style never ceases to amaze me!

    ReplyDelete
  7. Nou, ik vind dat je dat zeker letterlijk mag nemen: al járen zeg ik dat jij een ARTIST bent. Telkens weet je weer te verrassen met je kleurenpalet, je vormgeving, de bijzondere details... Prachtig!!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!