2015-03-04

Inspiration Wednesday 2015 #4

Weer een pagina gemaakt in mijn Inspiration Wednesday 2015 Art Journal.
Godelieve doet met me mee. Kijk HIER voor haar versie.



I made a new spread in my Inspiration Wednesday 2015 Art Journal.
Click HERE to see Godelieve's take.

Gestart met het kleven van tekst uit een oud sprookjesboek. Eerst een paar woorden omlijnd en daar rond geverfd met gesso.

I first glued old book pages to the background. Before gesso-ing the pages I outlined a few words.

De tekst gemaakt met een stencil en structuurpasta. 

I created the script with a stencil and modeling paste.

Hero Arts bloemen gestempeld en een label bestempeld met tekst.

I stamped Hero Arts flowers on the pages and some text on a tag.

De pagina's bewerkt met een mengsel van verf en 'glaze'. Om een verweerde look te bekomen heb ik de meeste verf weer weggeveegd met een babydoekje.

I colored the pages with a mixture of paint and glaze. To achieve a distressed look I wiped away most of the paint with a baby wipe.

De woorden omlijnd met een Signo Uni-Ball pen (zilver).

I added details with a Signo Uni-Ball pen (silver).

Stamps
Hero Arts: CG250 Small Open Flower
Art Journey: Nature Flowers
Stampers Anonymous: Tim Holtz Collection 'Going Somewhere' CMS090

Golden Fluid Acrylics: Cobalt Teal, Raw Umber
Golden Mediums: Acrylic Glazing Liquid

13 comments:

  1. Really wonderful !
    Best regards, Synnöve

    ReplyDelete
  2. Wauw, dat ziet er weer prachtig uit, ik ga zo meteen ook bij Godelieve kijken ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  3. Prachtige AJ pagina's Anneke!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  4. Prachtige Anneke heel subtiel.

    ReplyDelete
  5. Super mooi uitgewerkt Anneke! Heel wat netter dan mijn spread :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, echt prachtig!! Wat een geweldig tekststencil ook.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  7. OH, dat wordt een mooi boekje. Ik ga ook even naar Godelieve.

    ReplyDelete
  8. moooooi... vindt vooral de effecten met de glaze rond de tekst echt geweldig.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!