2015-03-18

Cracked Pistachio

Twee kaartjes gemaakt met de nieuwe Distress Inkt Cracked Pistachio.

I made two cards with the new Distress Ink Cracked Pistachio.

De tulpenstempel beïnkt met Tombow markers.

I inked up the tulip stamp with Tombow markers.

Hier een streepje Distress Inkt Picked Raspberry aan de achtergrond toegevoegd.

On this background I added a touch of Picked Raspberry Distress Ink.

Stamps 
Darkroom Door: Polka Dots Background Stamp - Carved Birds Vol 2 - Full Bloom Vol 1
Art Journey: Hoedje van Papier
Elke Verschooten

10 comments:

  1. Allebei gaaf! Vooral de bloemen en dan dat ene rode knoopje. Top!

    ReplyDelete
  2. Ik vind ze alle twee tof. De eerste is super mooi !! Bedankt voor je reactie op mijn blog en nu ook een volger te zijn !
    Liefs ☆ sarah ☆

    ReplyDelete
  3. Echt weer zo mooi! Ik ben hier weg van!!

    ReplyDelete
  4. Cracked Pistachio is een leuke kleur om mee te werken. Rood en pink passen er allebei bij. En dat leverde weer 2 prachtige kaarten op.

    ReplyDelete
  5. Mooi, die bloemen springen eruit tegen de dotten van de achtergrond. En het vogeltje is lekker vrolijk!

    ReplyDelete
  6. Ik vind ze prachtig, heel mooi van kleur!!
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!