2015-03-22

Balloons

Drie feestelijke kaartjes gemaakt met restjes.

These cards were once again made with scraps.

Ruiten gestempeld op een Distress Inkt achtergrond. Ballonnen geponst uit allerlei restjes.

I stamped with the 'Harlequin' texture stamp on a Distress Ink background. Punched balloons out of painted paper scraps.

De kaarten versierd met bijpassend lint en een paar reepjes papier.

I decorated the cards with matching ribbon and some paper strips.

Hier een geverfd achtergrondje en gelli prints gebruikt.

On this card I used a painted background and gelli prints.

De 'hoera' stempel past voor veel gelegenheden.

The 'hurray' stamp suits many occasions.

Stamps
Darkroom Door: 'Harlequin' Texture Stamp
Art Journey: Hoedje van Papier

15 comments:

  1. Mooie kleurtjes, zo lenteachtig!

    ReplyDelete
  2. Wat zijn deze weer super mooi, al die kleurtjes !! hier word je gewoon heel vrolijk van.
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  3. Kleurrijke kaarten - om blij van te worden !

    ReplyDelete
  4. Mooie serie, maar blijf het zeggen, jij hebt ook wel hele mooie restjes maar ja dat kan ook niet anders :o)

    ReplyDelete
  5. Met zo'n kaartje van jou wordt je verjaardag extra feestelijk!

    ReplyDelete
  6. Heerlijk vrolijk! Genieten van al die kleurtjes.

    ReplyDelete
  7. Dat restjes zooooo feestelijk kunnen zijn!!

    ReplyDelete
  8. Oh wat is dit weer leuk. Ik hoop niet dat je het erg vind als ik hem probeer te liften (ik zal je blog vermelden), ons neefje in Engeland is vrijdag jarig en ik was net van plan om iets met balonnen te maken er staat er nu een op mijn blog, die heb ik gemaakt voor ons buurjongetje en die wilde ik ook voor het neefje maken maar deze is anders en dan leuker om te doen denk ik.
    Groetjes Marja en bedankt voor het idee.

    ReplyDelete
  9. Deze zijn gewoon super tof ! Liefs ☆ sarah ☆

    ReplyDelete
  10. Superleuke, vrolijke restjes kaarten!

    ReplyDelete
  11. Prachtige serie met super achtergronden en tof afgewerkte ballonnen. De hoera stempel is ook al zo'n toffe.

    ReplyDelete
  12. What super cards! Wonderful backgrounds and the whole balloon thing you have going on is fab!

    ReplyDelete
  13. Heel leuke restjes-kaarten, je geeft me weer inspiratie ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!