2015-03-31

A Bird on a Tag

Dit label maakte ik met PaperArtsy stempels, stencils en verf. De kalkverf zorgt voor een mooie matte eindlaag.

For this tag I used PaperArtsy stamps, stencils and paint. I love the matte look of the chalk paint.

De bloemen zijn gemaakt met 'light' structuurpasta en een stencil. Ik verfde ze ook met Fresco Finish Acrylic Paints.

I created the flowers with light modeling paste and a stencil. I colored them with Fresco Finish Acrylic Paints.

Op het hekje de 'crackle' techniek toegepast met PaperArtsy Crackle Glaze.

I used PaperArtsy Crackle Glaze on the fence. 

De vogel afgedrukt op een restje geverfd papier. 

I stamped the bird on a scrap of painted paper. 

Stamps: PaperArtsy EclecTica ESN 15

Template: PaperArtsy JOFY PS008

18 comments:

  1. Super, wat mooi! De vogel is prachtig, maar wat vind ik de onderkant van je kaartje ook mooi: hekje, touw, kralen, rozenlint. Top!

    ReplyDelete
  2. Een muzieknotenvogeltje, ooh, da's zo'n detail dat het helemaal super maakt !

    ReplyDelete
  3. Heel knap, dat lichtblauw is zo mooi !!!
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  4. Heel mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    ReplyDelete
  5. Wat een schatje zeg.
    Leuk die muziek noot-jes op de vogel.

    ReplyDelete
  6. Zo leuk samengested, deze tag, Anneke!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  7. Ik word altijd vrolijk van jouw creaties!☺ zo ook van deze.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  8. Prachtig label , Anneke, heel mooie bloemen met past gecreëerd heel mooi ingekleurd allemaal!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  9. Wonderful tag, so lovely.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  10. Je inspireert me weer hoor. Zeg misschien niet zo vaak wat, maar ik kijk graag bij je. Ben de laatste tijd niet meer zo fanatiek aan het bloggen in de zin van reacties achter laten.
    Nu ben ik er even voor gaan zitten!

    ReplyDelete
  11. Mooie laagjes op je label. Gewoon prachtig resultaat.

    ReplyDelete
  12. Die muzieknoten vogel en dat blauw met al die lagen; zo mooi! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  13. En weer een vogeltje in de hoofdrol. I love it!!!
    Zo mooi om al jouw technieken te zien!

    ReplyDelete
  14. Wow, een prachtige label ! Zo mooie kleuren, en schattig met dat vogeltje en die bloemen; Toffe technieken ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!