2015-01-02

Use What You Have #1

Vorige zomer kocht ik een rolletje papier dat aan beide zijden bedrukt is. Nog nooit iets mee gedaan.
Vandaag vouwde ik er een paar kraanvogels uit.

Ik ben geen origami wonder. Een paar Youtube filmpjes moeten bekijken voor ik het onder de knie had :)

Last summer I bought a sheet of beautiful paper. Both sides show a different pattern. 
Today I used the paper to fold some crane birds.

I had to watch some Youtube videos but I finally managed to fold some presentable birds :) 

18 comments:

  1. Gelukbrengers ! Mooie kleurencombi !
    Leve youtube !

    ReplyDelete
  2. Grappig deze kraanvogels!
    Mooi 2015, Ellen

    ReplyDelete
  3. Lang leve You Tube en de tutorials, die mensen hierop zetten.
    Mooie groep vogels!

    ReplyDelete
  4. Voor jou heel veel goeds in 2015!
    En je vogels zijn gaaf zeg!!

    ReplyDelete
  5. oh these are most presentable indeed! Gorgeous birds! Happy New Year to you too!

    ReplyDelete
  6. Allereerst de beste wensen en wat een leuk begin van het nieuwe jaar Anneke! Ik heb er wel eens naar gekeken dat origami vouwen maar dat valt idd nog niet mee maar dit resultaat mag er zijn, ze zijn super leuk!

    ReplyDelete
  7. Ze zijn zeer mooi, dat papier ook zeg. Heel leuk, wat ben je geduldig geweest :)

    ReplyDelete
  8. MOOI! papier is ook wel heel erg mooi

    ReplyDelete
  9. Heel erg leuk!! Ik ga het ook proberen! Groetjes Nicole

    ReplyDelete
  10. Gaaf papier voor deze leuk gevouwen kraanvogels Anneke!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  11. Prachtig papier om kraanvogels mee te vouwen.
    Deze namiddag een bloem geplooid en ook meerdere malen naar hetzelfde filmpje gekeken:)

    ReplyDelete
  12. Ze zijn geweldig mooi geworden. Wat een ontzettend mooie kleuren. Gr Marja

    ReplyDelete
  13. Een geduldwerkje, maar wat zijn ze mooi!

    ReplyDelete
  14. Leuk! Mooie kleurtjes. Zo'n papier zoek ik maar vond het nog nergens. Had er graag verschillende sterren mee gevouwen voor de kersttijd maar het zal voor volgend jaar zijn ;) als ik er tegen dan al ergens vind.... Happy Newyear!

    ReplyDelete
  15. Mooi papier heb je gebruikt om deze kraanvogeltjes te vouwen!
    Toen ik begon te vouwen, waren kraanvogeles het eerste dat ik ging proberen.....heb erop zitten zweten Anneke......
    Komend weekend een heel weekend naar een vouwweekend.
    Daar hoop ik heel wat af te gaan " kreukelen" ;-)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!