2015-01-28

Inspiration Wednesday 2015 #1


Ik heb me ingeschreven voor de 'Inspiration Wednesday' lesjes van Donna Downey. Elke 2 weken hoop ik een pagina te maken in dit nieuwe Art Journal.
Mijn stempelmaatje Godelieve doet ook mee, haar versie zie je HIER.


I signed up for the Inspiration Wednesday online course by Donna Downey. Every two weeks I hope to make a spread in my new Art Journal. 
My friend Godelieve is joining as well, to see her take click HERE.

De pagina's eerst bewerkt  met structuurpasta en gesso. De bloemen en het woord 'create' gemaakt met behulp van templates en structuurpasta.

I first applied modeling paste and gesso to the pages. Made the flowers and the word 'create' with templates and modeling paste.

Na droging de ondergrond geverfd met een mengsel van verf en glaze. Daarna het meeste er weer afgeboend met een babydoekje.

After drying I painted the background with a mixture of paint and glaze. Wiped of most of the paint with a babywipe.

Ondanks de hobbelige ondergrond staat de stempel er nog behoorlijk op vind ik :)

I managed to stamp fairly crisp on the bumpy surface :)

Het jaartal maakte ik met houten cijfers.

Used wooden numbers for the year.

Stamps
Unity Stamp Company: Donna Downey Studios 'Create to Breathe' dd-928A

Golden Fluid Acrylics: Cobalt Teal & Hansa Yellow Medium
PaperArtsy Fresco Finish Acrylic Glaze (matte)

PaperArtsy Stencil: JOFY 009

11 comments:

  1. Echt een prachtig begin Anneke! Leuke stencils gebruikt, die bloem kende ik nog niet. De kleur perfect gevangen in die mooie texturen. Top!

    ReplyDelete
  2. Dit ziet er prachtig uit Anneke !!! Gave kleur !
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  3. Heel knap en heel mooi gemaakt.
    En je stempel, idd erg goed gelukt op zo'n moeilijk bestempelbare pagina.

    ReplyDelete
  4. Oh wat is dit weer leuk, ben benieuwd naar de rest van je uitwerkingen!

    ReplyDelete
  5. Wat een technieken komen daarbij kijken!!
    Echt heel mooi! En de kleur is prachtig sprekend, zonnig en vrolijk.

    ReplyDelete
  6. Mooie vrolijke kleuren - een prachtig geheel !

    ReplyDelete
  7. Wauw, prachtig gedaan ! Heel mooie kleuren en structuren, super !! Ben al benieuwd naar de volgende ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  8. Oooh, mooi!
    En leuk om 'een stok achter de deur te hebben'. Met deze online cursus ontstaat er in de loop der tijd een bijzonder boek. Veel plezier met het creëren!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!