2015-01-26

Gelatos

Voor dit label mijn Faber Castell Gelatos uit de kast getrokken.
Eerst gesso gesmeerd, daarna de achtergrond gekleurd met verschillende blauwe Gelatos. De tekst gestempeld met Archival Inkt 'Cornflower Blue' en de dots geëmbossed met WOW embossingpoeder 'Opaque Bright White'.

To colour this tag I digged up my Faber Castell Gelatos. I first applied gesso to the tag, then coloured the background with blue Gelatos. I stamped the text with Archival Ink 'Cornflower Blue' and heat embossed the dots with WOW embossing powder 'Opaque Bright White'.

Deze 'CAS' bloemen gemaakt met behulp van een cirkelsjabloon. Ook gekleurd met Gelatos.

I made the CAS flowers with a circle template, coloured them with Gelatos as well.

De vogel stempelde ik op een papiertje uit het Flow Book For Paper Lovers.

I stamped the bird on a paper from the Flow Book For Paper Lovers.

Stamps
Dina Wakley Media Stamps: Scribbly Birds & Textures

17 comments:

  1. Oh, das ist ja zuckersüß.
    Ich liebe diesen fetten Vogel, und du hast ihm ein schönes Kleidchen angezogen.
    Mit kleinen Blüten. Was für eine tolle Idee.
    Danke für diesen Tipp :-)

    Herzlichst Sophie

    ReplyDelete
  2. O zo lief deze label. De vogeltjes blijven geweldig van Dina. Leuk gedaan met een achtergrondpapiertje. Super leuk.

    ReplyDelete
  3. Ook gestippeld is het vogeltje hartstikke leuk! Mooie kaart, net zoals de vorige, elk in zijn eigen stijl! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Ach dit is weer zo leuk. Ik ben nog steeds "verliefd" op dat vogeltje, zo'n dotje.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. Oh, leuk, Anneke! Weer zo vrolijk

    ReplyDelete
  6. Weer een inspirerend voorbeeld om eindelijk mijn gelatos eens te gaan gebruiken. Super mooi label!

    ReplyDelete
  7. Wat laat je weer een heerlijke tag zien Anneke....!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  8. Wat een geweldig kaartje.
    Het was weer evengeleden dat ik wkam piepen op je blog .
    Allemaal zeer leuke dingen die je maakt .
    Ben maar snel volger geworden dan kom ik zeker noig eens langst om naar je super creaties te kijken .
    Groetjes,
    Francisca

    ReplyDelete
  9. Very nice - it makes me want spring to arrive!

    ReplyDelete
  10. Ja, helemaal goed zo!!
    Mooi voor div. gelegenheden!

    ReplyDelete
  11. MOOI! Lekkere frisse kleurtjes en op die vogeltjes raak ik nooit uitgekeken ;-)

    ReplyDelete
  12. Ooh, je tag met de Scribbly Bird is super geworden ! Wat een leuk idee, om hem met papier aan te kleden ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!