2014-11-11

Stickers

Bij de Hema zag ik leuke stickertjes.

I spotted cute little stickers in a local store.

Deze...

 Look...

De hartjes en de stippen gebruikt om er kerstboompjes mee te maken.

I used the heart and dot shaped stickers to make a Christmas tree.

Onderaan nog een wens gestempeld.

I stamped a Christmas wish at the bottom of the card.

Hier zijn de gouden accenten beter te zien.

This photo shows the golden accents on the cards.

Op die manier heb je snel een paar kaarten klaar :)

I think these simple cards would be great to mass produce :)

Stamp Different Colors: SE-00176 Christmas with Love

24 comments:

  1. Je moet er maar op komen! Ik zou niet meteen een kerstboom zien in die stickers :)
    Super leuke kaarten!

    ReplyDelete
  2. Ja, de Hema heeft vaak van die leuke hebbedingetjes hè! Super leuk idee om daar deze mooie kaarten mee te maken!

    ReplyDelete
  3. Beautiful,Beautiful,Beautiful,Beautiful!!!! Manda um desse para mim amiga. :))) Boa terça.Valéria.(Brasil).

    ReplyDelete
  4. grappig ! mijn man zegt altijd, jij vindt altijd wel iets om te verwerken in je kaartjes... hahahaha ! ook al ben je niet in een knutselwinkel, lekker out of the box denken, dingen gebruiken op een heel andere manier dan dat ze bedoeld worden om te gebruiken, heerlijk is dat !
    leuk resultaat, gaat lekker snel zo !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  5. Really really wonderful !
    Best regards, Synnöve

    ReplyDelete
  6. TOP-idee! ziet er hartstikke leuk uit.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  7. Zo mooi zoals jij in allerlei materiaal iets ziet om prachtige (CAS) kaarten te maken Anneke.
    Ook deze zijn weer zo leuk!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  8. Je moet er maar op komen! Geweldige kaartjes!

    ReplyDelete
  9. Mischien vind jij ze simpel.......ik vind ze geweldig!

    ReplyDelete
  10. Ooohhh dom dom dom, ik zie dat ik bij 'misschien' de tweede 's' niet goed heb ingetoetst.
    Haastige spoed is zelden goed ;)

    ReplyDelete
  11. Wat gaaf! En zo netjes geplakt! Hoe doe je dat!?

    ReplyDelete
  12. wat een leuke serie

    ReplyDelete
  13. What a wonderful idea!!You are always a great inspiration, thanks for sharing:-)
    Lieve Groetjes Anja

    ReplyDelete
  14. Super! Hoe mooi eenvoudig kan zijn!

    ReplyDelete
  15. Wat leuke boompjes, heel tof idee !! En zo mooi gekleefd, bij mij zouden die wiebelig staan.... :)) Groetjes Enny

    ReplyDelete
  16. Wat een ontzettend leuk idee!! Ik vind ze prachtig.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!