2014-07-04

Life is a great big canvas

Weer gewerkt in mijn groot Art Journal.

I made another spread in my (big) Art Journal.

Het bekende recept: veel laagjes.
Gesso, boektekst, structuurpasta, stempelwerk...

As usual I added lots of layers to the pages: gesso, old book paper, modeling paste, stamping...

Een dunne laag Golden Acrylic Paint aangebracht in de kleuren oranje en paars.

I coloured all those layers with a thin layer of Golden Acrylic Paint.

Papieren cirkels gekleurd met Dylusions Spray Inkt en Glimmer Mist. Voor de stelen stukjes koord geplakt.

I coloured paper circles with Dylusions Spray Ink and Glimmer Mist. Used cord as stems.

Stukjes papier uit een oud schoolschrift opgeplakt.

 I added pieces of handwritten text.

De tekststempel kreeg ik van Dymphie, net als de Franse handgeschreven tekst.

The text stamp is a RAK by Dymphie, as well as the French handwritten text.

Template Prima: item #569440

Inspiration Donna Downey

14 comments:

  1. Lijkt me een hele uitdaging, zo'n grote pagina gevuld krijgen, maar het lukt jou prima! Supermooi in laagjes gewerkt!

    ReplyDelete
  2. Incredible texture and the flowers are so beautiful.
    Wishes
    Lynne

    ReplyDelete
  3. Weer zo'n super mooie pagina!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Lekker 's zomers.....klaprozen met een paarse lavendelstrook op de achtergrond. Leuke stempels !

    ReplyDelete
  5. geweldig mooi resultaat alweer ! geslaagd
    fijn weekend
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  6. Weer zo mooi! Vooral de bloemen.

    ReplyDelete
  7. Prachtige spread weer, ben helemaal gek van die bloemen

    ReplyDelete
  8. Helemaal verliefd op die bloemen, wat zijn die leuk. Ik vind het knap hoe je dit allemaal doet. Ik wil het ook zo graag maar zit dan met mijn handen in het haar, weet niet hoe en waar en wat ik moet beginnen. Maar dit is weer zo duidelijk uitgelegd dat ik toch maar niet meer zo wanhoop :-).
    Ben vaak op de camping, kan het daar dan misschien eens even gaan proberen.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    ReplyDelete
  9. Wat een supermooie bloemen maak je toch! Heerlijke pagina's in je grote AJ, mooie structuur, mooie kleuren. Helemaal af.
    Dank voor het linkje :)

    ReplyDelete
  10. Mooie grote pagina's met krachtige bloemen en toffe gekregen stempel.

    ReplyDelete
  11. Het gaat je goed af dit grote journal, twee prachtige pagina's heb je gemaakt Anneke!!

    ReplyDelete
  12. Gaaf!! Je weet al goed met het formaat om te gaan zo te zien. :O)

    Gr. GZ

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!