2014-06-04

Photo a Day 'May'

Hier het overzicht van mijn 'Photo a Day' project van de voorbije maand mei.

This is an overview of my 'Photo a Day' project for May.


3. Collection

Een nieuw (oud) blikje gevonden voor mijn collectie.

Found a new (old) tin for my collection.

8. Blue

Blauwe zeep bij Lush Antwerpen.

Blue soap at Lush Antwerp.

9. Favourite

13. I spy

Een meikever/ a May bug

28. Unique

Er bloeien wilde orchissen in onze tuin.

Wild orchid flowers in our garden.

29. Negative Space

30. Side View


7 comments:

  1. What fabulous fotos!! I am inspired:)

    ReplyDelete
  2. Wow, jij bent helemaal bij met je overzichten! Ik heb nog wat in te halen.
    Leuk om te zien hoe jij de opdrachten ingevuld hebt, die zijn soms echt niet makkelijk.
    mooie foto's!

    ReplyDelete
  3. Kun/ wil je de negative space uitleggen ? Snap de link naar rode nagellak zo 1,2,3 niet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negative space is een fototechniek. Gaat over het creeëren van ruimte rond het onderwerp. Ruimte die op het eerste zicht 'nietszeggend' is, maar door goed gebruik de focus op het onderwerp versterkt.
      In dit geval fungeert de nagellak gewoon als onderwerp, heeft verder geen betekenis.

      Delete
  4. Weer een mooi maandoverzicht (en ik ben stikjaloers op je orchidee)

    ReplyDelete
  5. Ik ben ook verliefd op je orchidee:) en ik geniet van je mooie foto's.

    ReplyDelete
  6. Schitterende foto's Anneke!
    Wat kun jij dat toch goed....iets neerzetten en daar een prachtig kleurig plaatje van maken!

    En die orchidee......Wat prachtig dat je die in je tuin hebt....wow!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!