2013-11-05

The Art of Goodness 'The Gate'

Na lange tijd weer eens een pagina gemaakt in mijn Art Journal.
Geïnspireerd door de online workshop "The Art of Goodness" van Junelle Jacobsen. De eerste pagina van mijn Art Journal was nog leeg, ik vond dit hekje er wel op passen.

It's been a while since I worked in my Art Journal.
For this page I was inspired by "The Art of Goodness", an online course by Junelle Jacobsen. Thought this fence would fit well on the first page.

Gesso gesmeerd en daar acrylverf over aangebracht met een bankpasje.

Put gesso on the page and covered it with acrylic paint.

Voor het hek eerst papierstroken gekleefd.

Sketched a fence and 'collaged' it on the page with paper strips.

Veel laagjes verf erover gezet om het hekje een oude look te geven.

Added lots of layers to give the fence a vintage look.

Een 'kransje' gemaakt van jute en stof.

Made a wreath from burlap and fabric.

Penwerk in zwart en wit.

Black and white penwork.

Ik werk aan nog een paar leuke projecten uit deze cursus. 
Wordt vervolgd :)

I'm working on more projects from this class, so stay tuned :)

15 comments:

  1. Gaaf! En het hekje en de tekst zijn een mooie 'binnenkomer' voor je mooie creaties. Super leuke en mooie details ook weer! Top!

    ReplyDelete
  2. De hele pagina is klasse en de scharnieren van je hekje zijn een supergave vondst!

    ReplyDelete
  3. Wauw...prachtig Anneke, wat een gaaf hekje!

    ReplyDelete
  4. Gaaf zeg! Hoe symbolisch, een hek als voorkant voor je Art Journal. Ik kom graag binnen ;)
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  5. Wat een schitterende pagina voor je journal weer Anneke, mooi hekje , super !!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  6. Mijn handen jeuken om er ook aan te beginnen als ik dit moois zie. Helaas momenteel nog geen tijd :(
    Leuk idee om dit poortje op je eerste pagina te zetten, een echte binnenkomer!

    ReplyDelete
  7. Ach ja, die spannende eerste bladzijde, daar loop ik ook altijd een blokje voor om.
    De jouwe is goed gelukt, daar kun je mooi doorheen.

    ReplyDelete
  8. ohh my ! excellent work ! love the green and blue background! And the wood panels of door are perfect! surprisingly, embellishments suits the page! this is one of my fav page :)

    ReplyDelete
  9. Schitterende pagina!

    ReplyDelete
  10. Een poortje naar een heel boek...gaaf idee en heel mooi! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  11. Zoals gewoonlijk ben je een inspiratiebron voor velen!
    Klasse voorpagina!!!

    ReplyDelete
  12. Wat een binnenkomer deze pagina!

    ReplyDelete
  13. This is truly gorgeous, some vibrant colours!

    ReplyDelete
  14. Oww it's lovely to see Miss Gio visiting, she will find lots of inspiration here, love her work too. Now I'm so excited your journalist, this could be the cover, BRILLIANT work looooove that fence, fabulous background, your pen work superb, love the wreath, this art journal is going to blow me away, looooove your first page...

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!