2013-11-04

Stitched Christmas #1

Voor dit kaartje mijn knopencollectie ingedoken.

Digged up my buttons for this card.

De boom gestempeld en geschoven met de knoopjes tot alles goed lag. Dat duurde wel eventjes :)

Stamped the tree and put the buttons in place, it took me some time :)

Onderaan een gescheurd stukje papier gekleefd en daar een pluizig woldraadje tussen gestoken.

Put a torn piece of paper at the bottom together with some fluffy yarn.

Een kerstboompje maken met deze wol staat ook nog op mijn to do lijst...

Want to make a Christmas tree with this yarn too...

Hetzelfde ontwerp maar met een andere stempel en iets minder knopen :)

Same design with another stamp and less buttons :)

Op een uur had ik 10 kaartje klaar.

It took me just one hour to make 10 cards like this.

Hier dots gemaakt met glitterlijm.

Made the dots with glitter glue.

Stamps Darkroom Door 'Stitched Christmas'

20 comments:

  1. Zoveel mooie kerstboompjes samen!!! Leuk idee om een wollen draadje te gebruiken als sneeuwlijn!
    Ook je vorig kerstkaartje vind ik supermooi!!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  2. Leuuuk! Ik vind vooral je knopenkaart fantastisch! Ik heb eens een groot hart op een kaart gemaakt met knopen... zucht, het is leuk maar flink puzzelen inderdaad. Het gescheurde randje met pluisdraad doet het ook erg leuk op je kaarten.

    ReplyDelete
  3. Wow, zo mooi!!! Ideeën genoeg voor kerstkaarten bij jou!

    ReplyDelete
  4. wauw, ze zien er gaaf uit, je kerstkaarten, gaaf is de kerstboom.

    groetjes jolande

    ReplyDelete
  5. Wow, dit is erg leuk! Zo even een stel kaartjes maken is ook prettig en met een leuk resultaat. Groet, Nelleke

    ReplyDelete
  6. Dit werkt lekker als je veel kaartjes wilt gaan maken ! Leuk dat pluizige randje erlangs !

    ReplyDelete
  7. Wat hou ik toch van dit soort kaarten. Vind het altijd zo knap dat iemand het verzint. Heel erg leuk geworden.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  8. Wat zie ik hier prachtige kaartjes voor de Kerst, Anneke...zo blij!
    Ook de kaartjes hieronder, stralen veel moois uit...zo knap telkens van jou!

    ReplyDelete
  9. Je bent goed op weg zeg! Hele leuke kerstkaart ideeën!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  10. Jij komt echt met de meest originele ideeën. Weer heel geslaagde kaarten. Ik hou wel van passen en meten, maar ook van snel klaar, dus alletwee de ontwerpen: top!

    ReplyDelete
  11. Ten gorgeous different cards in ten minutes, your are BRILLIANT, love the yarn on the cards, the button card, fabulous, well it's been a pleasure to visit you again, soooooo much inspiration, thanks for sharing and have a wonderful day... BIG HUGS...

    ReplyDelete
  12. This is fabulous, love the use of the tree and yarn.

    ReplyDelete
  13. Wonderful Xmas cards....I especially like the fuzzzzzy snow line!

    ReplyDelete
  14. Heel erg leuk zeg!!! Wat een ideeen weer!!

    ReplyDelete
  15. Helemaal top!!!
    Vooral de laatste serie...helemaal leuk hoor!

    ReplyDelete
  16. wow heel erg leuk al die kerstkaarten!

    ReplyDelete
  17. Die onderste serie vind ik echt heeeel prachtig!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!