2013-11-28

Stamp -> Christmas Stamp #1

Op zoek gegaan in mijn stempelcollectie naar 'gewone' stempels die ook voor kerstkaarten in aanmerking konden komen. Ik vond er een paar. Dus een nieuw rubriekje gestart hier. Dit is kaart 1 van deze serie.

Made some Christmas cards with non Christmas stamps. 
This is the first card of this new series.

Met een rode marker een boompje getekend op het raster. 
Mezelf toegestaan toch een klein kerststempeltje te gebruiken ter afwerking :)

Drawed a Christmas tree on the grid pattern with a red marker.
I allowed myself to use a small Christmas stamp to finish the card :)

En ook nog een reepje tape geplakt.

Added some tape on the side.

Stamps
Hero Arts: S5216 Grid Pattern
Darkroom Door: Christmas Reindeer

22 comments:

  1. Slim!!! Dat wordt weer een toffe reeks!

    ReplyDelete
  2. Gaat goed voor een kerstkaart!
    Zeer geslaagd kaartje hoor.....

    ReplyDelete
  3. Dit gaat een heerlijke serie worden, ik voel het!

    ReplyDelete
  4. Leuk zo'n serie! Dit is ook een gaaf effect!

    ReplyDelete
  5. Je hoeft niet de boom in ;-) deze dwarrelt me voor de ogen maaar dat ligt aan mijn ogen, die fijne zwart witte blokjes is een 'overbelasting' maar wel een heel leuk idee!

    ReplyDelete
  6. Leuk rubrikje heb je geopend!
    En deze kaart als eerste belooft heel wat leuks op te leveren.
    Mooi en precies werkje hoor, al die kruisjes!
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  7. Wow, jij gaat als een speer, weer heel apart

    ReplyDelete
  8. lol een nieuw kerstboom, verassend wat je allemaal voor mooiekaarten kunt maken, met een BOOM

    ReplyDelete
  9. Al die ideeen van jou...leuk! En deze kerstkaart is prachtig, leuk bedacht zo.
    Fijn weekend, Mariken.

    ReplyDelete
  10. Geweldig, wat een tof idee om met dit stempel een kerstkaart te maken. Vind het reepje tape ook helemaal leuk.
    Fijne dag, Ellen

    ReplyDelete
  11. Ik ben benieuwd naar de rest van de serie. Je hebt weer een mooie uitdaging voor jezelf gecreëerd. Ik vind deze in ieder geval al zeer geslaagd!
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  12. Iedere keer weer verrassend, wat jij bedenkt en op papier tovert! Super, Anneke.
    Ik blijf nieuwsgierig (-:

    ReplyDelete
  13. Zo knap! Ben al benieuwd naar de volgende kaartjes!
    groetjes

    ReplyDelete
  14. Ik kan alleen maar zeggen; hoe verzin je het weer.
    Erg leuk; en dat kleine labeltje maakt het AF !

    ReplyDelete
  15. Wat weer een mooie creatie Anneke, super leuk bedacht!!

    ReplyDelete
  16. Voor orginele (kerst)ideeën zijn we bij jou wel aan het goede adres hoor. Weer heel geslaagd, dat wordt weer uitkijken naar het vervolg :)

    ReplyDelete
  17. Wat leuk zo met die "kruissteektjes"!

    ReplyDelete
  18. Wat gaaf gedaan en wat leuk dat labeltje daar opzij....fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  19. Mooi gedaan en leuke kerstboom gemaakt met kruisjes. Vind ik erg leuk!

    groetjes Bianca

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!