2013-11-27

More Christmas Trees

Dat op de meeste van mijn kerstkaarten een kerstboom te vinden is was jullie waarschijnlijk al opgevallen :)
Hier dus nog een reeks boompjes. 

On most of my Christmas cards the eye-catcher is a Christmas tree. You probably noticed that before :)
Here's one more set.

Voor de achtergrond van deze kaarten papier uit een oud boek gebruikt.

For the backgrounds of these cards I used vintage book paper.

Dat papier eerst bewerkt met een laag gesso.

Covered the text with a layer of gesso.

Zelf een papieren sjabloon gemaakt van een kerstboom en daar een plastic sjabloon overheen gelegd. 

Made a paper template of a tree and put a ready made template on top.

Na het sponzen met StazOn inkt wat accenten aangebracht met een zwarte fineliner.

Did the sponging with StazOn ink and added some accents with a black fineliner.

Een favoriet tekststempeltje gebruikt.

Used one of my favourite text stamps.

Stamp
Different Colors S-00061 Kerstmis

Templates
TCW: Mini Ringlets Reversed & Mini Daisy Cluster
Prima item #569440

StazOn Inkpads: Cactus Green, Mustard, Cherry Pink

30 comments:

  1. GAAF! Super leuk met een boek-pagina vervaagd op de achtergrond en wat kleuren je boompjes daar heerlijk op. De zwarte lijnen erbij zijn een hele fijne toevoeging. Ik vind je kerst-tekst ook heel erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Wat heb jij toch een 'gouden' zwart pennetje die alles een mooie extra touch geeft.
    Opnieuw een schitterende kleurrijke en karaktervolle reeks!!!!

    ReplyDelete
  3. Wat een te gekke boompjes! Je kaarten hieronder zijn ook erg gaaf!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  4. Ben elke keer benieuwd wat voor boompjes je nu weer verzonnen hebt! Zijn er ondertussen echt heel wat...en weer van die mooie! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  5. mmm some more super cool and grooooovy trees....love em!

    ReplyDelete
  6. Mooi zeg.
    Wat een leuke kleurtjes weer.
    Zo zijn Kerstkaarten toch heerlijk om te maken?!!

    ReplyDelete
  7. Deze zijn ook weer super Anneke!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  8. You have wonderful ideas Anneke! These are beautiful!
    Alison x

    ReplyDelete
  9. dit zijn toch wel heel slim gemaakte kerstbomen. Mooie set, alweer!

    ReplyDelete
  10. Heel erg leuk idee!!! Zijn weer super leuke kaartjes geworden!!!

    ReplyDelete
  11. WAUW!! Wat zijn we weer super!
    Ik ben fan!
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  12. Goh, deze kerstkaartjes zijn ook weer zo mooi! Leuk met dat zelfgemaakt sjabloon! Die gesso geeft een mooi effect. Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  13. Jij blijft met ideeën voor kerstkaarten komen. Deze zijn weer slim bedacht en mooi uitgewerkt!

    ReplyDelete
  14. Nou mij vervelen die bomen nog steeds niet hoor. Ze zijn iedere keer weer zo verschillend. Ga vooral zo door!!

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  15. these are awesome!!! so bright and beautiful!! =)

    ReplyDelete
  16. Zo weer wat boompjes geplant....wat een beauty's dit keer. Je zorgt voor genoeg inspiratie maar er komt hier niets uit mijn handen. Druk met andere kerstzaken en nu niet helemaal fit. Geniet bij jou wel mee !

    ReplyDelete
  17. wow. wat ben jij goed bezig zeg!! Ik ga wel wat ideetjes van je gebruiken. Super!! Ik maar meteen reclame voor je gemaakt op mijn blog. Heel leuk en zo lekker vrolijk.

    ReplyDelete
  18. Your amazing christmas ideas are really inspiring, these are beautuful again, thank you so much!:-)
    Wish you a sunny day, here it's today very misty.
    Lieve Groetjes Anja

    ReplyDelete
  19. Weeral een leuke techniek met een schitterend resultaat!

    ReplyDelete
  20. Jij schudt echt de ene na de andere serie kerstkaarten uit je mouw! Wauw, wat zijn deze kaartjes weer geweldig!
    Fijne avond, Ellen

    ReplyDelete
  21. Wat weer een prachtige serie kerstkaartjes Anneke, je bent een echte inspirattiebron!

    ReplyDelete
  22. Ik wilde net zeggen dat déze wel erg leuk zijn, maar Jolette was me voor ;-)!

    ReplyDelete
  23. Ik vind jou kerstboomkaartjes heel erg leuk. Wat maken wij het ons zelf vaak moeilijk, zo kan het ook. Ik heb genoten van jou kaartjes. Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  24. Geweldig en wat een mooie kleuren weer. Ik ben al klaar met mijn kerstkaarten maar krijg toch weer de kriebels als ik dit zie. Misschien toch maar een paar maken voor volgend jaar.
    Fijn weekend en groeten Marja

    ReplyDelete
  25. Geweldig idee van je kerstboom met die templates. Super vind ik je kaartjes.

    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  26. Zeer mooi met die tekst op de achtergrond, de felle kleuren en de patronen in de bomen!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!